Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hører på nyhetene om "vinterferieutfarten" fra de store byene, når er det best å dra etc. Tenker da : Når ble det slik at "alle" har vinterferie? Er lærer, og jobber livet av meg, og er glad for endelig å få noen fridager, men blir litt irritert om det er slik at latsabber som sitter på r*va på diverse kontorjobber etc. også har vinterferie, at det er slik at hvem som helst får vinterferie, hvilke "goder" skal læreryrket og andre tøffe yrker da få?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Hahaha, det var for å provosere ikke sant? Vi andre har bare 4 uker i året vi, tar 3 uker om sommeren og en uke enten i vinter eller høstferien sammen med ungene.. Du har littergranne lenger fri om sommeren har du ikke
Sylteflesk Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Hvis du virkelig er lærer, er det trist at du har sånne holdninger og er så uvitende. Om man har vinterferie eller ikke har ingenting med hvor tøff jobb man har. Vi vanlige folk, latsabber eller ikke, har 4 eller 5 ukers ferie. De må fordeles utover året. Har man barn som går på skolen, kan det hende man må ta vinterferie for å passe unga. Jeg har 5 ukers ferie og tar ut 4 av dem om sommeren, resten i jula og eventuelt en dag eller to til påske. Hvis jeg vil ha noe fri utenom det avspaserer jeg. Har som regel mye avspasering å ta av, selv om jeg er en latsabb som jobber på kontor må jeg merkelig nok jobbe nesten hver kveld også.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 HAHA! Tviler på at du er lærer. Men godt forsøk, "Frøken"
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Ja fy og fy, tenk at andre nyter fridager!! Tenke seg til.. Sku vært bura inn hele gjengen!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Håper ikke barna mine får deg som lærer noen gang.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Nei,alle har ikke det! Men det hadde vært fint om alle hadde muighet til det, hadde det ikke?! Unner alle en ferie, lærer eller ikke! *Kunne ønske jeg også kunne ta vinterferie*
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 øh, hvem ska ta seg av ungene den uka DU skal ha fri da? huff, dersom dette er seriøst, så sliter du virkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå