Gå til innhold

Cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med denne pillen? Jeg har brukt den nå i noen uker. Har hatt en blødning som har vart i 3 uker. Den har avtatt litt på styrke de siste dagene. Blødde dere lenge? På mandag skal jeg ringe legen min, dette orker jeg ikke mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde ikke i det heletatt av Cerazette jeg...

Skrevet

Japp har ätit dom med, gör det fortfarande. först hade jag ingen mens på 5 månader sen hade jag blödning i ca. 3 veckor så jag slutade. Men min läkare sa att de kunde bli så någon gång men om det forsatte på samma vis så skulle jag skifta. Men jag prövar igen nästan värt de om man går 5 månader utan :)

Skrevet

Ja, hadde jeg gått 5 måneder uten, ville jeg også fortsette med de, men det er jo ikke godt å vite:-)

Skrevet

Begynte på de fire uker etter fødsel og blødde 13 dager kraftig. Hadde en dag pause og påen igjen slik holdt det på i nesten fire uker. Da var det nok for meg. Blødde så mye at jeg ikke kunne reise meg uten fare for lekasje. Ringte legen og sa at dette orket jeg ikke. Så har begynt på jasmine og er strålende fornøyd. (ammer ikke) endelig fikk jeg orden på sakene. Nå er jenta 10 uker ogjeg er lykkelig over og ikke blø konstant. Hater det så! ( skal sies at min vanlige menstrasjon varer to dager så detog blø over strekk lenge for meg er tortur. Legen sa at nien reagerte med og blø masse hele tiden mens andre mistet mensen totalt. Ring legen du. Lykke til. Du har min medfølese. ;0)

Skrevet

Tror det er mange ulike erfaringer med disse (etter hva jeg har lest her inne tidligere). Jeg hadde normale blødninger (ca 5 dager 1 gang i mnd) sist jeg gikk på de. Nå ha jeg gått på de i 3 mnd uten å ha en eneste blødning.

Skrevet

Jeg startet på de 7 uker etter fødselen. Har ikke hatt blødning siden før graviditet. Jeg fullammer, så blir spennende om mensen kommer når vi går over til litt grøt i tilegg.. Håper ikke den kommer da heller. Så godt å være mensfri. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...