Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er sikkert bare hormonell og sliten, men føler at mannen ikke tar noen hensyn til at jeg faktisk er høygravid og kunne trengt litt mer tid for meg selv og slappet av mer... Idag feks..., han er ute på tur meg kompiser, det er planlagt for lenge siden, så greit nok... men så ble treåringen vår syk i går, feber og oppkast.. Selv ville jeg da droppet denne turen med en gang, men det er det liksom ikke spørsmål om en gang... og så skal han på fylla i kveld... (4,5 uke til termin så blir siste helgen det er greit med en skikkelig fest..). men det hadde gått an å droppe hvertfall en ting når jeg skal gå og ta meg av en spysjuk unge når jeg er stor, tung og sliten selv.. Utover dette skal han ut på ski hver jævla helg, det er alltid noen planer med kompiser.. Vi deler 50/50 på henting og levering i barnehagen selv om jeg er drit sliten om dagen og dessuten har mer enn dobbelt så lang vei til jobb som han... på bursdagen min forrige helg gjorde han ingenting spesielt ut av det (han var småsyk med litt mageproblemer så da ble det ferdigpizza til middag fordi han ikke orket stelle i stand noe...). Ble så utrolig skuffa! Føler meg feit og fæl som gravid, sliten hele tiden og føler jeg ALDRI prioriterer meg selv.., også kunne han ikke en gang ordne litt ekstra stas til meg på bursdagen... Ble rotete og langt innlegg, men er bare så utrolig skuffa over samboeren om dagen...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Han er mann... det er egentlig ingenting annet å si om den saken... Du skal være glad han gidder og kjøre og hente ungen i barnehagen..... Min gubbe gjør i mine hormonelle øyne ikke en dritt... ( han gjør forøvrig ikke det ellers heller....) Dette er når det kommer til husting- han handler ikke- han vasker/støvsuger aldri (tror han knapt vet hvor den er) - han vasker ikke klær- skifter ikke på lillegutt (som er 1 år og jeg har hjemme) - står forøvrig ikke opp med han heller- Så nå gleder jeg meg som en unge til han skal på kurs - da får man iallefall den største ungen ut a huset;))) Men ja... hmm... Må være lov å klage litt nå på slutten.... Blir helt sikkert bedre etterhvert
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Har du sagt til han hvordan du har det? Jeg for min del har 4 uker til termin og har overhode ikke behov for noen spesialbehandling. Formen er helt fin og jeg er ikke sliten. Han kan ikke gjette hvordan du har det heller(selvom han kanskje kunne spurt da).
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Mannen min tar alt husarbeidet, tar seg av datteren vår, lager middag osv. Jeg ligger på sofaen:-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Igjen, når jeg leser slike innlegg, skjønner jeg at min samboer faktisk ikke er så verst :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Ja- det bør du skjønne :PPP hehe.... Hilsen ano 2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 som sagt tidligere her, fortell ham hvordan du vil ha det. ikke anklag eller noe sånt, men fortell ham hva det er du ønsker og mangler. menn er enkle sjeler som ikke evner å se hva det er vi tenker på...
Anne-B. Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Han høres ikke ut for å være så flink til å ta hensyn. Har du snakket med ham? Selv om menn bør forstå at det å gå gravid er tungt, er det ikke sikkert de tenker så mye over det som de bør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå