Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Begynner å tro at jeg er gravid nå,siden jeg fikk en sterkere strek på testen idag. Men har blødd 2 dager rundt ikm, og spottet litt etter dette igjen. Så føler det er veldig usikkert hvilken vei dette går. Men er det unormalt å teste positivt når man er noen dager over ikm? Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test 10-11 dpo, og da var den ikke svak som nå :S
Lykkeligmamma:) Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Fikk du positiv test, så er du vel gravid? Jeg testet positivt to dager etter ikm. Krysser fingrene for deg, og ønsker deg lykke til:)
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 Ja jeg er vel det men er som sagt usikker pga blødingene jeg hadde i to dager og spotting etterpå. Det var som en liten mens, og mye mindre og kortere enn vanlig mens. Har fått svake positive tester siden dagen etter ikm, den 15.februar. så da er jeg vel omtrent 4+5 idag vil jeg tro. Men kan jo hende jeg hadde EL senere enn jeg trodde, så hvem vet hvor langt jeg er på vei..hmm!
stjertløvetann Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har alltid antatt at man tester positivt så lenge man er gravid, men hva vet vel jeg..? Jeg fikk forøvrig svak positiv test 6 dager etter ikm, og er veldig gravid ennå
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2010 Ja du har vel rett der magrat jeg er nok gravid, for jeg tok en test nå i ettermiddag og der kom det frem to fine rosa streker Er 4+5 etter egne beregninger, og håper dette går bra!
butterflyes and dreams Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Hei! Jeg testet negativt dagen etter ikm og trodde at da var det bare å vente på tr! Men så var jeg så uggen og rar, trang bukse ble veldig trang! Så da testet jeg igjen på søndag, 9 dager etter ikm, og da var den positiv. Så nå vet jeg at jeg er gravid! Har masse rare symptomer! Jeg er i uke 6 nå. Gratulerer og lykke til!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jeg testet først negativt 1 dag før ikm og deretter positivt 4 dager over ikm 15.febr =) Testet igjen 5 dager over ikm og da stod det: GRAVID 2-3 uker - tirsdag 16.februar 2010 =)
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2010 Takk for det begge to Har vært hos legen jeg idag, og fått tatt hcg-prøve siden jeg har blødd litt nå i begynnelsen. Håper det går bra, og at jeg kan komme inn her snart men får vente å se hva prøvene viser.. Lykke til med graviditeten alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå