Gå til innhold

Har fått ett seriøst forslag fra mannen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Syns Madelen er kjempefint jeg, men ville helt klart skrevet det Madeleine :) Og Madde, Maddie, Maddis, er søte kallenavn spør du meg :) Har en Madeleine i nær familie, og hun kaller vi både Madde, Mæddi, Maddi, Maddis, Mæddis, Leni :P Kjempesøtt:))

Jeg syntes jo det er helt greit, men ikke supert liksom. Men det er jo litt rart at så mange her inne bryr seg så mye om hvordan man skriver navnene. Jeg skrev det rett frem øverst her fordi det var det enkleste. Ikke fordi jeg syntess det er *nydelig* sånn!He he...

Om din date har ei venninde som heter Madelen/Madeleine, vil du/dere da si; Med eller uten i??? Liker ikke uten skjønner du! He he..ingen andre vil jo vite det uansett....annet ann når man må skrive navnet på skolen og i bhg. Ser liksom ikke vitsen=) Har en Jonathan med h, det uttales jo helt likt og syntes ikke det er jålete. Men det er vel kansje fordi dere eller noen da, skriver så mye om navn her inne og da er det jo kun skrivemåten som huskes, man får jo ikke hørt navnet på leppene liksom=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...