Anne-B. Skrevet 20. februar 2010 #26 Skrevet 20. februar 2010 Det går helt fint, man bestiller en taxi eller får mannen til å kjøre seg til sykehuset. Eller så kan du jo bare føde hjemme.
Bidleba*4unger Skrevet 20. februar 2010 #27 Skrevet 20. februar 2010 Det var tidlig på dagen å kåre "dagens", Tale. Men utvilsomt en kandidat som kommer høyt opp på lista.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #29 Skrevet 20. februar 2010 Ja, hvordan de kunne formere seg i tusenvis av år på denne kloden uten bil i nærheten er jo bare en gåte---
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #30 Skrevet 20. februar 2010 De ALLER FLESTE barn i verden vokser opp i familier uten tilgang til bil, varmt vann, barnehage/SFO, dyre leker osv.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #31 Skrevet 20. februar 2010 Nå har vi begge førerkort og bil, men jeg må si at jeg tror vi hadde klart oss godt uten bil også til tross for dårlig kollektiv tilbud. Krever vel bare litt mer organisering. Nå hadde ikke mamma bil før jeg var 6-7 år, og jeg kan ikke huske at jeg led noe av denn grunn. Om sommeren syklet vi og om vinteren tok vi buss og sparket. Vi var hver sommer på ferie, ikke noe problem å reise med fly selv om vi ikke hadde bil. Vi var tilogmed mye på besøk om etterrmiddagene. Hadde onkler og tanter med bil, som selvfølgelig hjalp mamma litt med henting og bringing, men det var nok unntakene mer enn regelen tror jeg. Kan bare minnes min barndom som fin tross at vi ikke hadde bil.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #32 Skrevet 20. februar 2010 Hahahahaha! Anna Anka som er innpå, eller? Like dum i hodet ihvertfall :-D
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #33 Skrevet 20. februar 2010 Du er tydeligvis lat siden du ikke gidder å gå ett stykke for så å ta buss eller trikk. Jeg har ikke lappen å har ikke tenkt å ta den heller. Så lenge jeg bor i en stor by så har jeg ikke behov for bil. Går buss, trikk og t-bane så ofte. Kommer fortere frem med disse delene enn med bil. Dessuten er jeg ikke med på å foruresnse lufta som alle som kjører bil gjør. Så klapp igjen ditt late beist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå