Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Det er toppen på egoisme og ugjennomtenkthet syns jeg.. Utrolig kjedelig og fantastiløst av folk å få barn som de må sette på en buss/trikk etter å ha gått et stykke!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 javel? Hvorfor er det toppen av egoisme? Vil nå heller si det er egoistisk å kjøre bil overalt som forurenser miljøet mye mere og det er tross alt det miljøet ungene skal voksen opp i.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Ja uff så egoistisk jeg er som ikke har lappen... Skam meg at jeg ikke kan sette babyen inn i en bil og kjøre av gårde. Jeg burde visst ikke vært født selv, som ikke tar lappen. Og for en liten fantasi jeg må ha ja.. shame shame shame..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Hvis du ikke har noe å si, så ikke si det!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Uff, ja! Tenk på alle de stakkars barna som levde i den tiden ingen hadde bil da. De ble nok virkelig skada for livet...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Så fordi jeg hverken har lappen eller bil ,så burde ikke jeg få barn ? Største pisspreike noen gang har hørt . Gå og lek på motorveien hi.....
Bidleba*4unger Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Så rar du er! Solgte nettopp bilen min fordi jeg skulle være et år hjemme med babyer. Det samme gjorde jeg i de forrige permisjonene. Trenger jo ikke bil når man skal ha god tid hjemme med de små!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 hehe dumme deg.. Det gikk helt fint det.. var ingen som spurte om førerkortet da vi satte igang;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Toppen av idioti å skrive seterfikat når det heter sertifikat!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 Gud forby om noen måtte bruke beina og trille ungene i vogn altså... jadda! God bedring til HI.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Vi har for tiden ikke oppvaskmaskin. Kanskje vi bør gi barna til barnevernet til vi får ryddet opp i bosituasjonen vår? Hva synes du, HI?
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 "Hvordan er det mulig å sette barn til verden hvis man ikke har sertifikat eller bil?" Man trenger ikke sertifikat og/ eller bil for å ha sex og føde barn. Så det så helt fint, serru;)
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 Hehehe, ja du har helt rett. Moren min har aldri kjørt en meter og jeg har flere ganger tenkt at livet mitt ikke er verdt å leve. Fysj og usj, vi måtte jo gå, ta bussen, t-banen ol når vi var små. Grusomt. Skulle ønske hun bare hadde tatt abort altså Nå som jeg er voksen og har egne barn sørger jeg for å kjøre så mye som mulig, om det så bare er bort på 7-11 på hjørnet, så slipper kanksje barna mine de gigantiske psykiske problemene jeg har hatt av å måtte bruke buss som barn;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Jeg synes nå det er verre å sette barn til verden når man ikke har peiling på norsk rettskriving! Man kan jo ikke hjelpe ungene med leksene når man ikke kan uttrykke seg korrekt skriftlig! Seterfikat? Toppen på? Ugjennomtenkthet? fantastiløst?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 Haha, dette er det dummeste innlegget jeg har lest. Jeg tenker helt omvendt jeg. Folk som ikke har bil lever jo helt i tråd med klimatiltakene om å bruke mindre bil. Dette må da være et tulleinnlegg
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 dette må være noe av det dummeste jeg har hørt ??? er jeg en udugelig mor fordi jeg ikke kan kjøre bil ??? da finnes det mange barn her i verden som skulle vært tatt av barnevernet. tåpelig !!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Her hvor jeg bor hadde det vært helt hull i hodet å få barn uten å ha bil. Bor på landet og ekstremt dårlig bussforbindelse. Men på en annen side, her er det hull i hodet å bo uten lappen uansett om man har barn eller ikke. Da er man helt isolert! I De aller fleste byer er det gode bussforbindelser og lokalbutikken ligger stort sett ikke så langt unna, da ser jeg ikke noen som helst problemer med å ha barn uten lappen. Eneste negative siden jeg kan se med å ha barn uten lappen er at det kan være litt vanskelig å reise på ferier :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Og vi som er så heldige med å ha en mann med lappen 13:32? No problemo med ferie...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #22 Skrevet 20. februar 2010 Trodde spørsmålet gjaldt dem som ikke hadde bil i det hele tatt jeg! Å bare ha en bil fungerer jo for de fleste, dersom de ikke bor som meg! annie 13:32.
petite fleur Skrevet 20. februar 2010 #23 Skrevet 20. februar 2010 Gratulerer med gjennomtenkt innlegg, HI. ENig med de andre over meg her, du er et nek.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #24 Skrevet 20. februar 2010 Syns det er verre å ikke kunne stave sertifikat
Gjest Tale30 Skrevet 20. februar 2010 #25 Skrevet 20. februar 2010 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah! Ahhh, dagens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå