Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg kunne tenkt meg å prøve det...men jeg ville hatt sex med en som er lesbisk. Er dette unormalt eller uvanlig? Er det sannsynlig at noen som er lesbiske ville hatt sex med meg som er heterofil og nysgjerrig?
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Kommer sikkert an på om du er heit. (Og hva er greia med det ordet, "jentesex"? Kaller du det guttogjentesex når du puler sånn ellers..?)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Nei jeg skrev det egentlig bare fordi det ble skrevet i den andre tråden. Vanligvis sier jeg "sex med en jente" Selvsagt er jeg heit:) Takk for svar pila, som jo er rimelig heit sjøl! (Men det vet du jo!)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 helt hetero er du jo ikke når du vil ha sex med en jente....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Jeg ser på meg selv som hetero, men har lyst til å prøve jentesex. Blir nok aldri å gjøre det, men lysten er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå