chrisallic Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Vi venter barn nr 3 og har tenkt at nå har jeg gått på prevensjon så mange år at nå er det kansje greit at han steriliserer seg. Har dere angret? og hva er mannen og dine meninger i etterkant ??
4nydelige Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Mannen skulle egentlig sterilisert seg etter nr 3, men vi ventet litt forlenge så her kom nr 4 også. Inngrepet var greit nok, men han hadde smerter veldig mye lenger enn vi hadde trodd, pga stingene. Så fort stingene var tatt så var alt bra. Tror nok kirurgen var litt hardhendt, når han dro i "sædlederne". Men har hørt om de som ikke hadde noe særlig vondt også. Alt i alt så er det verdt det. veldig deilig. Men han må gjøre det frivillig, ikke fordi du vil det. Men absolutt verdt det!
frk.velandre Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 min har gjort det. helt frivillig etter nr 3.. øm en stund etterpå. men absolutt verdt det. har ikke angret i det heletatt. bare deilig siden vi ikkje vil ha flere enn 3. jeg er 33 å han 39år
erteposen + 4 Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Min skulle, men han er ikke klar helt enda. Jeg vil ikke ha flere barn, men han tenker vel at vi skal se det an et par år. Vi har mange vennepar som har gjort det, og ingen angrer.
Mille** Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Mannen min har gjort det, ingen av oss angrer.
bambi på isen Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Mannen min har gjort det, og vi er kjempe fornøyde begge to. Har 3 unger, og det er nok for vår del!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå