Line_m Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har termin 26 mars, og er redd for å gå over tiden? Må jeg det, når evnt kommer bebis, og kommer fødselen til å gå bra? Er det faktisk en jente som kommer til verden? Det var mange spørsmål, men jeg er så redd for å gå over tiden. Jeg er født140787. Håper noen har tid til meg.
Sanna28 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei, Kan jeg spørre deg hvorfor du er så redd for å gå over tiden? Det er vondt å gå rundt å engste seg for sånt. Termindato er ikke et fasitsvar på når babyen kommer... Noen ganger kommer man før termin og andre ganger over... Noen kommer på termindato også... Kanskje du kan snakke med jordmor om dette? Hun kan mye om dette og kan gi deg gode råd. Kanskje hun kan komme med litt ekstra hjelp hvis du tar opp med henne at du er redd for dette. (Kanskje hun kan gjøre noe ift modning/sette i gang fødselen el.l.) Jeg får opp at det er mye tankene/psyken din som gjør at du er engstelig for dette. Jeg vet ikke om jeg vil "gjette" dato på deg. Jeg er redd jeg gir deg falske forhåpninger hvis jeg sier en dato før termin, og at jeg skal gjøre deg enda mer redd hvis jeg sier en dato etter termin. Babyen kommer når den er klar. Og jeg er helt sikker på at du kommer til å greie dette kjempefint!! Har du prøvd akupunktur? Du kan få satt en "modningsnål". Det er i alle fall ikke farlig å prøve. Jeg får opp at det blir jente. Lykke til!
Line_m Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar! Jeg er ikke "redd" i den forstand, det kan hende jeg tenker mye på dette fordi jeg er utålmodig rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Fødselen går bra. Ser for meg at du vil ha god nytte av epidural. Jeg tror det vil bli rundt termin. kun noen dager før eller etter. stjernedryss
Line_m Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Takk for svar! Flere som klarer å se noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå