Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Ja vet, syke tanker. Men er det menn som synes dette er ok, eller blir det kategorisert som utroskap? Ville dere ha utnyttet mulighetene hvis det var greit for partner?
Gjest ->>- Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Dette vil sikkert forundre deg, men det forekommer altså at ikke alle menn mener det samme om alle ting. Så også dette fenomenet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Tusen takk, visste ikke at det fantes menn som faktisk hadde forskjellige meninger. Godt du var her og ryddet opp i den skrekkelige misforståelsen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Hadde en prat m samboer om dette for en stund siden, han sa det hadde vært helt greit for han og ikke sett på det som utroskap
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Min mann ser ikke på det som utroskap så lenge jeg evt hadde vært åpen om det til han og ikke hatt jentesex bak hans rygg. Men hadde han ikke syns det var greit at jeg hadde hatt jentesex så hadde det jo helt klart vært utroskap. Vi mener at det som en gjør bak den andres rygg som ikke er innenfor de reglene vi har blitt enige om sammen om hva vi syns er greit og ikke, det er utroskap.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Grunn til spørsmålet er da jeg leste VG, så var dette en diskusjon på forumet der. Og majoriteten av mannfolkene der syntes at det faktisk var greit, så fremst de visste om det, fikk se på, eller ta del i det. Tenkte på om det var en allmenn oppfatning, eller kun de som var tilstede på forumet. HI.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Sex er sex, det mener hvertfall jeg. Og det blir ikke bedre om det er med en av samme kjønn!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Vi snakker mye når vi har sex, og i det siste har jeg lekt litt med tanken på jentesex. Da har jeg snakket om det og mannen blir ekstra kåt av det. Det er egentlig kun en tanke da jeg i utgangspunktet er veldig sjalu, men mannen sier at han hadde likt å runke til det. Jeg tenker at hvis jeg skulle hatt sex med en jente, måtte hun ha vært lesbisk.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Mannen min hadde absolutt sett på det som utroskap, men så er ikke han noe jentesex fan heller.. liker bedre mann-kvinne sex. Jeg tenner heller ikke på jenter, så da er det jo uansett ikke noe tema:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 haha..en mann som ikke tenner på jentesex? dream on girl..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 har det på samme måte som deg 12.28, vi har pratet om det vi også, men samboer har kommet fram til at siden jeg er så sjalu, så blir det ikke bra for forholdet vårt i ettertid, så det er lagt på is:P
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 tja, det hadde jo ikke vært noe følelser utenom sexen så klart, men utroskap? Ja det tror jeg. Kan love jeg hadde sett på det som at mannen hadde vært utro hvis han hadde sex med en annen mann. Ser flere skriver at det er greit så lenge mannen ser på, eller blir med. Men da er det jo egentlig noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 Han sier nå det, han må gjerne tenne på jentesex for min del altså men sier han ikke gjør det:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 I mine øyne hadde ikke jentesex vært like ille som sex med en mann (hvis man er i et forhold), men er jo fortsatt ikke greit. Jeg har veldig lyst til å prøve jentesex, og hadde det vært greit for samboer så hadde det vært veldig fristende.. Men hadde nok ikke klart å gjort det. Hadde føltes feil ovenfor forholdet vårt. Synes at det er utroskap, men hvis det er jentesex så er det på en måte formildende omstendigheter. Et lite "plaster på såret".
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Min forrige samboer så på det som kuuuuult og at jeg bare skulle forsyne meg, mens min samboer nu ser på det som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 Min samboer ser ikke på det som utroskap, hva andre gjør er dems sak. Og ja jeg ville utnyttet muligheten hvis jeg hadde den.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 Mannen min sier at han ikke ser på det som utroskap, og han blir veldig tent av tanken på meg med en annen kvinne. Han mener også at alle kvinner er "litt bifile" hehe:P Det han han bestandig påstått.. Jeg for min del, liker mann-kvinne best:D
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Klart det er utroskap. Men så er det jo sånn at i noen så er det greit å bytte partnere osv. Og da er jo utroskap ok for de som liker det. utro kommer fra ordet tro -som i trofast- og det er man da ikke ved sex med andre enn sin partner. Jeg har en venninne som jeg har sex med, og min mann vet om det. Vi involverer ikke mannen min på noen måte, men han digger tanken på det og sier kjør på. Vi har et veldig godt sexliv og har eksperimentert på flere måter med andre i bildet. Vi elsker hverandre svært høyt om noen lurer, og kan ikke leve uten hverandre. I tillegg så er vi sjalu på andre måter, og jeg hadde vært knust om han hadde vært utro med en annen kvinne uten at jeg visste det på forhånd. Vi blander nødvendigvis ikke nytelse (sex) med kjærlighet. Min venninne/ elskerinne sin mann vet ikke om vår sex, han ser på det som skillsmissegrunn om hun ligger med en annen kvinne, og tenner ikke på tanken i det hele tatt. Da hun ymtet frempå en gang om sin "lyst" reagerte han med sinne og sa at hun endte opp som enslig om hun tok skrittet. Så emm kan være veldig forskjellige på det området. Konklusjonen er at både jeg og venninna mi er utro, mens jeg har "lov" til det;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Hvis mannen din har sex med en annen mann, er dét da utroskap eller ok? ;p
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #21 Skrevet 20. februar 2010 Mannen min ser nok ikke på det som utroskap, men han ville vel visst om det på forhånd... Det hadde vært helt greit for meg om mannen hadde hatt sex med en annen mann. Kanskje fordi jeg vet med meg selv at min tiltrekning til kvinner utelukkende er seksuell, mens det er følelsesmessig når det kommer til menn. Og så tenker jeg vel at det hadde vært det samme for ham.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. februar 2010 #22 Skrevet 20. februar 2010 Min mann ville sett på det som utroskap. Han vil ikke at jeg skal ha sex med noen andre enn ham, uansett kjønn. Og jeg føler det på samme måte. Dessuten har jeg aldri tent på jentesex eller andre kvinner, så det passer meg ypperlig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #23 Skrevet 20. februar 2010 I vårt forhold regnes det som utroskap. Har ikke behov heller.
bunnie Skrevet 20. februar 2010 #24 Skrevet 20. februar 2010 Kjæresten min ville sett på det som utroskap hvis jeg gikk og møtte en annen jente for sex. Men jeg skulle nok klart å overtale han til en trekant hvis jeg ville det.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #25 Skrevet 22. februar 2010 Min mann har sex med menn og jeg har hatt sex med damer det var aldri noe problem før ei heller nå så lenge vi er åpne og ærlige med hverandre på alle måter, ikke bare sex så er det opp til hvert enkelt par mener jeg. Det er innen "paret" man setter grenser på hva som event er utroskap og ikke. Ikke hva alle andre måte mene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå