mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Må jeg på barneutstyr forretning? Har vært på noen matbutikker, men de har ikke hatt. Er bare så stress for meg å komme meg på barnas hus el.l for jeg har ikke bil! Ikke er det særlig fristende å lete rundt i byen heller med en ukes gammel baby.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2010 har sjekket to apotek, rrimi, kiwi og rema
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Sånn vanlig flaskekost har de på europris. Avent flaskekost har de på en lekebutikk som selger mye babyutstyr.
Propellll ♥ Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 De har på babybutkker ja, men de er ganske dyre. Jeg lette også masse rundt og fant til slutt en på Ica maxi. Den kostet 9 kroner. I starten kjøpte vi Dr Brown sin på babycomfort, den kosta 149!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Ja, 149kr er jammen meg dyrt for en flaskekost. Avent sin var da billig i forhold, den koster 69kr (tror jeg det var)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2010 Må nok på en barnebutikk ja... var på ica, og de hadde ikke flaskekost der... Er ikke alltid like greit å bo i byen, (kristiansand) når de ikke har ordentlige butikker der! Er ikke akkurat keen på å stikke til kjøpesenteret med det samme!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 På Boots :-) henger sammen med flaskene.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Har selv kjøpt på Soar kjøp. Lå sammen med flasker og smekker og veldig grei å bruke. Tror den er fra bambino med små svampstykker ytterst som vasker godt. Anbefales.
hodeskulderkne Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Heisann! Jeg har bare "wideneck" flasker. (Sånne som er ganske brede oppe i halsen) og de kommer jeg oppi med vanlig oppvaskkost. Jeg har en egen kost til kun flaskebruk. (Navnet står tilogmed skrevet på skaftet for å unngå "uhell". ) Til tuttene og "småpellet" har jeg en tannbørste som jeg bruker til dette. Funker som bare det - og er enkelt å få tak i overalt. (Har jo glemt igjen noen "sett" med dette hos alle besteforeldre nå så...) En egen, dyr flaskekost har jeg altså ikke hatt behov for. Gratulerer med bebissen, kos dere masse!
Cajsa Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Jeg venter på at Babymagasinet på Grønland får inn Chicco sin flaskekost. Det er den beste jeg har brukt. Har nå Doktor Brown (som kostet 60-70 kroner på Apotek1) og er ikke så veldig fornøyd. Rart det skal være så vanskelig å få tak i. Måtte flere steder før jeg fant min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå