HMB Skrevet 20. februar 2010 #1 Del Skrevet 20. februar 2010 Ting og tang som skjer med kroppen under svangerskapet mitt: - oppblåst mage fra dag en! - dårlig fordøyelse, spesielt i starten av svangerskapet - etter ca. 2-3 mnd fikk jeg ondt i bekkene, og det fortsatte ut svangerskapet - 4 første mnd - utolig trøtt! lavt blodtrykk (85/50) - tørr hud i ansikt og kroppen, spesielt tørre brystvorter - større pupper - tårene kommer lettere - kjenner spark fra ca uke 20. - halsbrann fra uke 25 - blodtrykket normaliseres ca. uke 20-25 - leggkramper som starter ca. uke 30. why??? - Nå uke 31: energi som jeg ikke kan bruke til noe pga bekkene (frustrerende! - blir mye tovatøffler da - Nå, uke 31: Jobber 60 % pga bekkenet. Mandag, onsdag og fredag. Perferkt det! - Nå, uke 31: ca 10 kg opp. Ellers gleder jeg meg til lille gutten vår kommer, bare 9 uker igjen. Er førstegangs! Skal få sendt inn permisjonspapirene til uka, skal bli godt når de endelig er sendt inn. Her blir det 100 % lønn, for så å ta noe ulønnet permisjon. Håper formen er fin, ikke så veldig lenge igjen nå, må bare smøre oss med tolmodighet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141469613-en-liten-oppsummering-av-svangerskapet-s%C3%A5-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå