Gå til innhold

Aldri alene hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så frem til en kveld med total kontroll over fjernkontrollen, middag som ikke er full av ost og salt (som om pizza er obligatorisk bare fordi det er lørdag) og generell stillhet etter at barna er lagt. Mannen skulle ut med gutta og det har vært planlagt i ukevis, men neeeeiiiida. Som vanlig når han skal ut uten meg finner han en eller annen unnskyldning. Denne gangen var det litt svimmelhet når han våknet og han har snufset 4 ganger i dag....*sukk* Synes jeg leser innlegg etter innlegg om menn som alltid er ute, men jeg får ikke EN kveld for meg selv engang. Det er til å bli gal av og det er ikke sunt for forholdet å alltid være sammen... Når jeg skal ut maser og sutrer han om at jeg må hjem tidlig og sende meldinger og blabla bla. Har skjønt at dette ikke blir noe evigvarende forhold, nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alenetid skulle vært påbudt ;)

Skrevet

Har du gitt ham tydelig beskjed om at du trenger alenetid?

Jeg klikker hvis jeg ikke får det, og det er mannen min klar over. Derfor tar han seg en helgetur i ny og ne, selv om han ikke har det samme behovet for å være alene...

Skrevet

"Buhu, du elsker meg ikke du" var resultatet sist jeg prøvde å forklare dette.....*grøss*

HI

Skrevet

Uff, dette hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Alenetid er kjempe viktig. Jeg klikker i vinkel om jeg ikke får det innimellom. Viktig å savne mannen, ikke bare sitte oppå hverandre hele tiden. Nytter det ikke å snakke med han da?

Skrevet

Han høres skikkelig "needy" ut!

Du må forklare ham at det er fare for at du slutter å elske ham hvis han IKKE gir deg litt frihet....

Skrevet

å huff, minner meg om x'n min.. han kastet jeg på hue å revva ut;)

irriterende når mannfolk er sånn synes jeg!!

Skrevet

Huff. Alle trenger litt tid alene.

Jeg mer enn mannen så han tar av og til med seg ungene en hel helg til foreldrene sine.

Det er deilig.

Kankje du må dra på husmorferie.

Om så bare en helg på hotell.

Skrevet

si at dersom han ikke skal ut i kveld så drar du ut istedet.

Og i morra sier du til han at dersom dere må sitte og holde hender hver dag så orker ikke du mer... for å miste friheten er drepen i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...