Gå til innhold

Jeg har BART!! seriøst innleg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, syns det er litt flaut å lurer på om det går ann å bleke "barten" eller om det er noe annet jeg kan gjøre?

har mørtk hår å naturligvis mørke kroppshår å da ender det i at det ser ut som jeg har en liten bart...

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du får kjøpt blekemiddel til uønsket hårvekst på parfymerier.

Du kan også gå til elektrolyse for å få fjernet hårene permanent, men det koster jo endel....

Skrevet

5 sek hver morgen med høvel? Gratis og ikke noe som tar lang tid.

Skrevet

Nappe dem med pinsett. Er det riktig ille og du ikke har råd til elektrolyse kan du jo barbere. Sikkert bedre enn bart.

Når man kan få støtte til brystforstørring pga komplekser for små bryster burde man kunne få støtte til hårfjerning også.

Skrevet

Jeg vokser den ca. en gang hver 3.uke.

Skrevet

Man KAN faktisk få støtte til hårfjerning også, hvis det er veldig skjemmende.

Skrevet

Kanskje jeg skal ta en tur på parfymeriet i dag å se om de har bleking.. Er så redd for viss jeg tar de med pinsett eller barberer dem at det skal bli enda verre.

Er jo ikke så mye å det er jo dun, men er bare siden de er så mørke at de vises så godt.

HI

Skrevet

tror ikke det å barbere er lurt.. blir det ikke sjikkelig bart av den grunn?

Skrevet

Ike barber!!!! Da blr det stive stubber som syns!!!!

Napp, blek, fjern med voks eller ta elektrolyse ja.

Skrevet

Er du dust, det blir jo verre da, hadde en venninne som man så skjeggstubber på utver kvelden! Måte alltid dusje for å kunne barbere seg hver morgen..

IKKE BARBER!!!!!

Skrevet

Kjøp Veet wax strips til ansiktet og røsk dem ut :-) Det er litt vondt men er mye bedre enn å barbere. Gjør det på kvelden i tilfelle du blir litt hoven. Jeg tar barten ca 1 gang i mnd med voks.

Skrevet

Bruk voks ,eller hårfjerningskrem .

Ikke barber !

Skrevet

Det er bare en myte at det blir verre hårvekst av barbering. Man har da de hårsekkene man har. Det blir ikke flere! Får du verre hårvekst på leggene av barbering? Nei.

Jeg har lyse hår på overleppa, og har barbermaskin for damer. Bruker den et par ganger i uka. Har gjort det i flere år, og det fungerer helt fint.

Skrevet

Jeg vokser min bart, er jævlig vondt når jeg gjør det, men resultatet holder seg minst et par måneder, og det som kommer ut har etterhvert blitt mindre og mindre, lysere og tynnere hår.

Skrevet

Da jeg jobbet i parfymeri hadde jeg mange kunder som var veldig fornøyd med den kremen som heter hårstopp.

De hamstret når det var på tilbud 7-8 pakker osv.

Skrevet

bruker også voks=) funker som bare det. ferdig stips til overleppa. føler meg så fresh da jeg har gjort det. koster ikke stort på vita hvertfall=)

Skrevet

Du må IKKE barbere med høvel, da blir hårene så tykke. Jeg vokser ansiktshår hver 3. uke jeg, selvom de ikke er mørke, men liker ikke ha det dunet i ansiktet liksom. men wax er enkelt og blir bra resultat. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...