Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Tok en annen type test i dag morges, og der kom det opp en svak, men rosa strek så da kan jeg ikke forstå noe annet enn at jeg er gravid?? Den digitale ble negativ, men har hørt her inne at den trenger mer hcg? Den testen jeg tok idag heter klar beskjed, er det noen som har erfaring med den? Er egentlig veldig nervøs nå, for har jo blødd/spottet i flere dager etter ikm..så kan jo ikke stole på at alt er iorden før jeg evt får målt om hcg stiger. Har også veldig lite symptomer..kjenner at det strekker i lyskeområdet, og har en veldig oppblåst mage. Og litt kvalme som kommer og går.
lykkelig79mod Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Da krysser vi fingrene for at du er gravid!! Gratulerer så masse
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 Ja håper virkelig at jeg er det, og at alt er iorden men får vel vente med å ta imot gratulasjoner til jeg får bekreftet hos legen. Det blir noen spennende dager fremover
villmusa Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Kryssa fingrane her og for at du e gravid, høres virkelig sånn ut da. Så lenge du fikk strek så e det jo en strek Gratulere så masse )
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2010 Takk for det Ja jeg håper til det motsatte er bevist tror jeg Så nå blir det en lang helg føler jeg..
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 å gratulere så mye,håper virkeli at det er ei spire som sitter hardt fast hos deg:) masse lykke til å gleder meg til å høre hva legen sier:)
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2010 Tusen takk cessy55 Ja både gruer og gleder meg kjenner jeg..men er bedre å få ett svar enn å gå å lure på hva som skjer med kroppen min det skal vel gå bra uansett hvilke svar jeg får, men håper selvfølgelig at det er positivt svar! Skal oppdatere her når jeg har vært hos legen
..snøklokke.. Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Gratulerer sån litt i forskudd da, selv om jeg er sikker på at du er gravid:)
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Gir deg et forsiktig gratulerer ;-) Du er nok gravid! Jeg spottet/blødde litt rundt ikm i mitt første svangerskap.
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2010 Takk begge to 2010-baby: Når du spottet/blødde rundt ikm, når fikk du positiv graviditetstest da? Jeg fikk den første svakt positive testen to dager etter ikm-dagen, og jeg begynte jo å blø på ikm-dagen og. Så testet altså svakt positivt samme dag som blødningen begynte å roe seg..og regner med at jeg hadde EL 1.februar ca. Så da må egget har festet seg veldig seint denne gangen...veldig rart ihvertfall
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er gravid!!! :D Tok en ny test nå i ettermiddag, og der kom det opp to rosa streker innen tidsfristen! Er litt satt ut her, men håper denne spiren har kommet for å bli er så veldig ønsket!!
Dotten Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 Håper også du er gravid Gratulerer så masse og lykke til!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Så spennende, du høres jo gravid ut da...krysser fingrene for deg:) Og ikke minst: G*R*A*T*U*L*E*R*E*R
Lille diamant Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 21. februar 2010 Takk alle sammen Tror jeg blir her inntil videre, for er virkelig ikke klar for 1.tri...venter til det er mer sikkert, da jeg har mistet før. OG siden jeg har littegrann farget utflod, så føler jeg meg ikke sikker på at spiren blir denne gangen. Men jeg får se hva legen sier imorgen, og om jeg får ta blodprøver. Er både deppa og glad på en gang, så synes dette er ganske vanskelig. Men det er jo dessverre en del av det å bli gravid, ihvertfall for mange av oss.
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 hååpe virkeli spiren sitter denne gangen å at alt går kjempefint:) masse lykke til lille diamant,håpa vi andre kommer snart etter deg<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå