Gå til innhold

Over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 1 dag over ikm(tror jeg, kan hende at jeg ikke er så stabil som jeg trodde da) Tok en CB plus og den var negativ... irriterende. Hvor lang tid over ikm kan man gå uten at det slår ut på teste eller at tr kommer???

Hadde låvet meg selv at jeg skulle ta det som det kommer men det er ikke helt fritt for at jeg kjenner skuffelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk tr i natt,8 dager etter ikm.så krysser bare fingrene for deg...

Skrevet

Hei!

Vet hvordan du har det..går selv og lurer på det samme. Men her har jeg fått svake streker på alle testene jeg har tatt, siden dagen etter ikm. Er nå 6 dager over ikm, og idag fikk jeg en sterkere strek på testen jeg tok. Så antar at jeg er gravid, men er veldig usikker på om alt er iorden siden jeg har spottet i flere dager og blødde litt rundt ikm.

Så kan vel bare si at du får ta en ny test om noen dager, og se om du får noe utslag :) er jo bare 1 dag over ikm du, så kan forsatt få positiv test da!

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal prøve å roe meg litt ned og vente til tirsdag eller onsdag og svi av den siste testen.

Hvor bestiller dere tester og er de bra?

Skrevet

jeg har lest om de som har testet positivt først 1-2 uker etter ikm... er selv 5 dager over nå, men får ikke testet før mandag, så er veldig spent. (testet negativt på ikm-dagen).

det er etter hva jeg har skjønt ganske vanlig å teste positivt først noen dager etter ikm ;-)

ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Har også hørt at noen har testet positivt 2 uker etter IKM. Så krysser fingrene for at det kan skje meg.

Lykke til du også og lykke til til alle her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...