Gå til innhold

noen som har et hotell å anbefale i hurgada eller sharm el sheik??? bare meg og sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?.. :)

Skrevet

Har bare vært på Dreams Vacation, men Dream Beach som ligger nesten ved siden av så litt finere ut :o)

Skrevet

er dette i sharm el sheik?? reiseselskap??

Skrevet

Vil anbefale dere å gå for Hurgada.Har hørt masse fint om det.Har vært i Sharm,og hvis ikke du skal dykke hele tiden ville jeg styrt unna. Makan til møkkasted...Men fantastisk å dykke der!

Skrevet

har ingen store planer om å dykke... ;) skal nye strandliv og all inclusive... (tror jeg).. og ri på en kamel.. :)

Skrevet

Hilton Resort. Aldri spist så god mat, og fått så god service som på det hotellet! Kan gjerne dra dit hvert år! Anbefales for alle som skal til Hurghada. Ikke vurder et annet hotell engang =P Hehehhe..

Var på Steigenberger også, men der var servicen elendig!! Dessuten mye dårligere bassengområde. Og myyyye tyskere..

Skrevet

Jeg har en helt annen opplevelse fra Hilton Hurghada. Fikk servert den vondeste maten til alle måltider.

Skikkelig drittmat. Heldigvis hadde de en restaurant inne på området som lagde veldig god mat så vi fikk hvertfall noe god mat.

Hilton ligger langt unna sentrum.

Har fint bassengområde. Og grei strand.

Ville nok valgt et annet.

Skrevet

Men det er 2 hilton hoteller i hurghada da. =)

Skrevet

Må bare si med veldig uenig med hun over her, sharm er kanskje 10 ganger finere enn hurghada. Har vært begge steder mange ganger.. Hvis du reiser til sharm anbefaler jeg å bo i naama bay, som er der turistene holder til. Der er det mange steder å shoppe, mange spisesteder, og mange koselige kafeer langs gågaten..

I hurghada er det møkkete, trangt i gatene, stappfullt av folk (stort sett bare egyptere), og dårlig med gode matsteder. Hurghada er ok hvis du ikke beveger der utenfor hotellområdet iløpet av ferien.

Vil bare nevne at begge steder er selgerne rimelig slitsomme, men de lærer du fort å overse. :)

Vi har alltid bodd på marriott hotell i naama bay, og er kjempefornøyd. Har vel vært der 6-7 ganger..

Se her: :)

http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Afrika/Egypt/SharmelSheik/NaamaBay/Accomodations/Pages/MarriottBeachResort.aspx

Skrevet

Stemmer det. Vi var på Long Beach.

Dere da?

Skrevet

Vi var på Hilton Resort=) http://www.pyramidene.no/no/AmisolLeftmenuNO/Egypt/Hurghada/Hotell/Hilton-Hurghada-Resort/

Var kjempefornøyd. Og hadde nesten glemt den margaritaen de hadde på den strandresturanten! Namnam!=)

Hadde et kjempefint rom, og den hagen der er jo bare helt nydelig og velstelt!! Masse grønt overalt. Gartnere jobber "hele døgnet".

Skrevet

Vi har bodd på Maritim Jollie ville resort i namabay og Novotel. Disse ligger i Sharm el Sheik. Vil ikkje dradd til Hurghada, mye penere i sharm el sheik etter min mening da.

På Maritim var d vin og frukt på rommet når vi kom, og det var alltid ein som kom på ettermmiddagen å lurte på om alt sto bra til. Synest det var litt hyggelikt vi da.

Har bodd i Sharm i 1 år, vi liker å bo på hotellene i nama bay når vi er der. Da slepper du taxi turene som kan vere ein prøvelse på alle områder :)

Skrevet

Skal på husmorferie til Hurhgada i April, skal bo på Grand Seas Resort, 5 stjernes.. Ser meget bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...