Gå til innhold

Hvor har gullsmokken fordelene mine tatt veien?

NormaJean

Anbefalte innlegg

Jeg er gullsmokken medlem og nå har plutselig tilgangen til feks å se tidligere innlegg osv forsvunnet... Jeg har 180 dager igjen av medlemskapet mitt. Dette skjedde i fjor også en gang, utrolig irriterende.

Kan dette fikses snarest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, vi driver med omlegging av sidene våre og Gullsmokken er tatt ned. Venter på en avklaring i forhold til medlemsfordelene fra teknisk avdeling. Mer info følger. Takk for tålmodigheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

webmaster Janne

Jeg er ikke gullsmokkmedlem men må bare legge til at da hadde det vel vært på sin plass å avslutte svaret med enten:

"Medlemsskapet deres vil selvfølgelig bli satt på pause i mellomtiden" eller

"Som plaster på såret for problemene vil det resterende av medlemskapet bli tilbakebetalt innen 3 dager".

Men det er vel for mye å forvenete av dette stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på en endelig avklaring, men det kan se ut til at løsningen blir at de gjenværende medlemmene får kompensasjon for det resterende av medlemskapet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øsningen blir at de gjenværende medlemmene får kompensasjon for det resterende av medlemskapet sitt.

---------

Og i mellomtiden håver dere altså inn renteinntekter på penger dere ikke prioritererer å få tilbakebetalt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men hva skjer med muligheten å sjekke sine gamle innlegg?? Kommer de til alle? Vil jo gjerne ha funksjonen tilbake, irriterer meg grønn over at den er borte da jeg bruker den ganske ofte. Må jo det selvfølgelig siden søkerfunksjonen her på forumet er helt elendig, og jeg ikke alltid husker hvilke tråder jeg har svart på eller har startet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Absoluttavhengig av den funksjonen. Så den bør opprettholdes dersom søkemotoren ikke blir bedre slik at det går an å søke på sitt eget nick og få opp de nyeste trådene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tjener ikke penger på å bare legge den funksjonen ut til alle.

Og i tillegg ville det vært å følge med i tiden, og det må de jo for all del unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette syns jeg er fryktelig dårlig.

Å legge ned de få fordelene de betalende medlemmene har her inne uten å sende ut noen form for informasjon til dem er uprofft.

Jeg har betalt for en tjeneset, det minste jeg forventer er informasjon hvis dere planlegger noen forandringer. Å bare fjerne varen jeg har betalt for er uhørt.

Det virker nesten som om dere ikke hadde tenkt på dette i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør meg egentig ikke så mye at Gullsmokken faller bort, var så lite liv der alikevel, fikk aldri brukt ekspertsvarene for jeg var aldri på når de var aktive (er jo begrenset hva med tid man har når man er småbarnsmor)... Fikk skjelden svar på innleggene på gullsmokken forumet osv. Men synes at de da kan gjøre "Mine siste innlegg" tiljengelig for alle, det tror jeg hadde vært en hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag får vi svar! :) Venter i spenning! Jeg har betalt for dette medlemskapet ene og alene for å ha tilgang til "mine siste innlegg" og er spent på om den funskjonen kommer tilbake.

Hvis "noen" føler de har "mistet" noe som et følge av at medlemskapet er borte, er dinbaby pliktig til å erstatte dette feks ved å ettersende dette på e-post el.l. i tilegg til kopensasjon for den tiden av medlemskapet som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå er jeg spent.......

Det er helt utrolig uprofft å fjerne en tjeneste fra betalende kunder uten å gi ut informasjon! Funksjonen "Mine siste innlegg" er eneste grunn til at jeg er gullsmokken medlem. Vel jeg likte ekspertsvar før det ble helt ræva også.....,

Jeg forventer informasjon og evt kompensasjon i form av forlenget medlemskap i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...