Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #26 Skrevet 21. februar 2010 det er jeg som kalte deg lat, og som har stått for alle de "slemme" svarene på denne tråden... Og som jeg har skrevet, jeg har veid over 100 kg på 158 cm... Det er meget overvektig! Og jeg har klart å gå ned 30 kg ved å spise sundt og trene litt. Men det har tatt meg 20 mndr. Altså, litt over en kg i mnd, så jeg måtte ta tiden til hjelp og heller bite tenna sammen. Men vet du hva, kg er og blir borte! Ja det er vanskelig, emn man må bare begynne! Du må ta deg sjøl i nakken og starte en livstilforandring. OG DU MÅ HOLDE PÅ DEN! Å trene og spise sundt en liten stund hjelper lite hvis man faller tilbake på gamle synder. En livsstilforandring er for livet, ikke for den tida etter jul hvos julematen har satt seg på magen. Jeg har ALDRI vært "tynn" men jeg har vært litt i overkant hele livet. Dette er sånn ejg er født. Ikke tykk, men kraftig. Har aldri vært en av de jentene som er smale overalt. Det har jeg akseptert, men det har også gjort meg lat, fordi jeg er så vant med å ikke være tynn. Nå er jeg lei av mine dårlige vaner, og dermed har jeg endret dem. Og det er forsvinnende lett å gå end i vekt når man først har forandret livsstil! Jeg går ned mellom 0,5 og 1 kg i uka, og det gjør ikke vondt å gå det ned Så HI, unnskyld for at jeg kalte deg lat, men jeg kjenner sååå mange som syter om vekta og vil gå ned, men som ikke har noe egeninnsats eller selvkontroll. Dette blir helt feil, og jeg mener helhjertet at de aller aller fleste kan gå ned i vekt uten operasjon eller piller! Du er nok ikke et tilfelle hvor det er umulig, for da hadde du nok vært såpass stor at du visste om du burde ta operasjon eller ei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå