Gå til innhold

Hvis du traff en mann som du ble kjempeforelsket i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som var 18 år eldre enn deg, men viste seg å være drømmemannen din, kjekk, snill og med alle de egenskapene du hadde lett etter hos en mann...

MEN, han hadde en datter som var like gammel som deg selv, som han har et nært forhold til. Hun var din rake motsetning og kjemien mellom deg og henne stemte ikke så bra selv om hun var hyggelig likevel.

Ville det vært vanskelig/ problematisk for deg å ha et kjæresteforhold til faren hennes?

Evt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ville vært problematisk nettopp pga infoen du lister opp.

Skrevet

Om jeg og datteren begge er 18, og drømmemannen 36, så hadde jeg latt han fare. Om vi derimot var 30 og drømmemannen 48, så hadde jeg sagt hun fikk vokse opp.

Skrevet

Ja. Hadde nok trukket meg tilbake og avsluttet forholdet

Skrevet

Kjærligheten overvinner alt. Selv en manns datter på samme aldre som man har dårlig kjemi med. Hun kommer seg snart videre i livet og finner sitt eget, voksne jeg.

Skrevet

Ja/ nei.

Ville ha prøvd å få til et seksuelt forhold, og ikke et par-forhold.

Skrevet

ja,det haddde hvert vanskelig for meg pga 1 tross forelskelse har han 18 års lengre lifserfaring en meg.2 datteren hans er like gammel som meg (jeg kunne ha hvert veninnen hennes!)litt sprøtt at en mann ser på jenter på sin datters alder som kjærestematriale!ldet får varsel lempa til å lyse hos meg i hvertfall!

Skrevet

Spørs hvordan det hadde vært. Jeg har en eldre mann, og hans eldste ex-stebarn er nesten like gammel som jeg er. Nå er ikke det hans datter, men hun blir regnet som barn her i huset siden han var stepappan hennes så lenge som han var. Her er det ikke noe problem, det skal vel sies at jeg har syntes det var litt rart i starten men vi har funnet tonen alle sammen.

Min onkel har en kone som er noen få år eldre enn to av barna hans. De har bodd sammen i snart 30 år, og problemene som har væt der mellom barn/stebarn osv skyldes ikke alderen. Alderen har vel igrunn bare vært til det positive.

Men jeg hadde nok tenkt meg om flere ganger før jeg inngikk ett kjæreste forhold til en mann som har barn som er like gammel som meg.

Skrevet

Enig med 01:07. Hadde jeg møtt en som forelsker seg i noen på sin datters alder er det noe som IKKE stemmer i mine ører! Hadde blitt kvalm hvis min pappa hadde kommet hjem med ei på min alder også. Ikke så rart hvis kjemien der ikke stemmer ihvertfall..

Skrevet

Alle har ikke en datter på 12. Noen har en datter som er over 30, og jeg synes ikke det er rart med menn på 50 og kvinner på 33.

Skrevet

Det kunne fort blitt et stort problem, ja.

Forelskelser går fort over. De varer fra 3mnd-3 år. Hva da?

Skrevet

Det skjer så my emed personlighetne, ønskene for livet og drømmer for fremtiden mellom man er 18/20 år og frem til minst passerte 25....Kanskje opp til 30..I denne perioden kan man gå fra en ytterlighet til en annen fordi man ikke bare opplever mye denne persioden, men man begynner også og tilpasse hendelser fra tidligere i livet..Det er først nå disse viser seg som "spor" i personligheten..Man er i startgropen for å flytte hjemmefra, ta utdanning, finne seg jobb, klare seg selv økonomisk.....Finne seg selv her i verden rett og slett...

En aldersforkjell på 10 eller mer når den yngste er under 35, vil fort bli for mye, da den yngste rett og slett ikke er "vokst ferdig end":.Godt mulig den "vokser" i samme retnign so mden eldste i forholdet, men ofte ikke.....Har den yngste passert 30, så tror jeg at man kan få et forhold til å fungerer NESTEN uansett aldersforskjell... Det viktige er alstå at den yngste er "ferdig" med å finne seg selv, sine standpunkt og sin "mening med livet"....Den eldste også, selvsagt :o)

SÅ om du er nærmere 30 enn 20, tja.....Kanskej er det "the one"??? Er du under det? Da synes jeg det blir litt rart og faktisk vil bli samen med "pappan" sin......Man har nesten ikke flyttet hjemmefra også flytte rman inn til en ny "forelder"...Og en man på "Bre 36" som blir sammen med ei jenta som kunne vært hans datter, sier mer om mannen enn mye annet..Mentale sperrer slår som regel inn på slike "tilfeldigheter":...

Skrevet

Man kan da vokse i hver sin retning om man er like gamle også da.

Tror ikke det alltid er aldersforskjell som gjør at det blir slutt. Ofte kan alderen heller være en fordel. Å ha livserfaring er jo ofte positivt...

Anonym 16:03:

Du svarte ikke på spm hennes.

Skrevet

Min venninne forelsket seg i en gift mann som var 18 år eldre enn henne,

Datteren var like gammel.

Han skilte seg fra sin kone for å leve sammen med min venninne.

Hun og hans datter går dårlig overens. Hans sønn og min venninne går godt overens.

Min venninne og mannen har nå vært gift i mange år og fått to små barn.

Forholdet til hans datter er blitt bedre med årene, men det er fremdeles litt anstrengt..

HUn ville likevel aldri valgt annerledes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...