Arashi Skrevet 14. mars 2010 #26 Skrevet 14. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 -3? - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - Arashi - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi -3? - Arashi ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske - andreita - snuppeluppa - perle79
Miss Snow Skrevet 14. mars 2010 #27 Skrevet 14. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 -3? - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - Arashi - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - Miss Snow - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi -3? - Arashi - Miss Snow ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske - andreita - snuppeluppa - perle79
zebra-giraff Skrevet 15. mars 2010 #28 Skrevet 15. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 -3? - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - Arashi - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) - zebra-giraff ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - Miss Snow - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi -3? - Arashi - Miss Snow ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske - andreita - snuppeluppa - perle79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå