Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Kunne ikke finne en oversikt for uke 10, så da lager jeg bare en Ønsker dere alle lykke til denne pp'en ***************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - - - ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVI D♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
maylayn Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Om TR kommer så blir det den 9/3 her.. Men velkommen er hun ikke
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 ^^(¯`°•.¸IKM uke 10 ¸.•°´¯)^^ 00:21 20.02.2010 Kunne ikke finne en oversikt for uke 10, så da lager jeg bare en Ønsker dere alle lykke til denne pp'en ***************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - - - ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVI D♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - snuppeluppa 3 pp
andreita med 2 prinsesser Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Kunne ikke finne en oversikt for uke 10, så da lager jeg bare en Ønsker dere alle lykke til denne pp'en ***************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** -Hàper den ikke kommer i dag Andreita - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - - - ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVI D♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Dytter litt på denne
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 ***************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - - ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
..snøklokke.. Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 ***************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) -Mumintroll prøver igjen (tror ihvertfall dette er ca ikm)... - ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) -Mumintroll prøver igjen (tror ihvertfall dette er ca ikm)... -Lengteretternybaby ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
Emelina Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Mumintroll prøver igjen (tror ihvertfall dette er ca ikm)... - Lengteretternybaby ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
Emelina Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Rydda litt opp i lista siden noen hadde falt ut. OBS: Husk å kopier det nederste innlegget med ikm liste, og skriv inn nicket ditt på rett plass =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Mumintroll prøver igjen (tror ihvertfall dette er ca ikm)... - Lengteretternybaby - dollypopp ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
Pinguspire Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Mumintroll prøver igjen (tror ihvertfall dette er ca ikm)... - Lengteretternybaby - dollypopp ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
Night 78 - keiser og prins Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Mumintroll prøver igjen (tror ihvertfall dette er ca ikm)... - Lengteretternybaby - dollypopp ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - -
..snøklokke.. Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - -
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - -
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2010 Dytter litt på denne jeg
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #17 Skrevet 11. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - -
spiren Skrevet 11. mars 2010 #18 Skrevet 11. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - -
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 11. mars 2010 Gratulerer damer )
Emelina Skrevet 11. mars 2010 #20 Skrevet 11. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske -
Jønimi Skrevet 12. mars 2010 #21 Skrevet 12. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske - lykkeønske
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 13. mars 2010 #22 Skrevet 13. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 -3? - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi -3? ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske -
andreita med 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2010 #23 Skrevet 13. mars 2010 Kunne ikke finne en oversikt for uke 10, så da lager jeg bare en Ønsker dere alle lykke til denne pp'en ***************** ♥Mandag 8/3: ***************** - - - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - - - ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - - - ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** -Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* - - - *********************** ♥♥♥GRAVI D♥♥♥ *********************** - - - ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - - - snuppeluppa 3 pp andreita
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #24 Skrevet 13. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 -3? - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi -3? ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske - andreita - snuppeluppa
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 13. mars 2010 #25 Skrevet 13. mars 2010 **************** ♥Mandag 8/3: ***************** - spire 10 -3? - ****************** ♥Tirsdag 9/3: ****************** - andreita - maylayn - ****************** ♥Onsdag 10/3: ****************** - glade meg:-) - lykkeønske - *jente08*lengter etter nr 2* - Mumintroll - Jønimi ****************** ♥Torsdag 11/3: ****************** - - - ****************** ♥Fredag 12/3: ****************** - Mooni (og da er jeg på vei hjem etter en uke i Spania <3 ) - Lengteretternybaby - dollypopp - perle79 (jammen meg 14.pp..) ****************** ♥Lørdag 13/3: ****************** - Snuppeluppa 3pp - - ******************* ♥Søndag 14/3: ******************* -night78 (om jeg da ikke bikker over i uke 11) - - *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ *********************** - Lengteretternybaby!! - spire 10 - Jønimi -3? ****************************** *********** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** - lykkeønske - andreita - snuppeluppa - perle79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå