♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Sønnen min er 3 måneder. Han har fingrene konstant i munnen og klør. Det er vel tidlig med tenner, kjenner eller se heller ingen ting i munnen. Kan de klø lenge før tennene kommer? Noen som vet?
Gjest eelis+kian Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Det er vel ganske vanlig at de har plassert hånda nesten permanent inni munnen på den alderen, og da blir det mye sikling. Men gutten min fikk en tann da han var 3 mnd, så det går an.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 klart det går ann! Vesla fikk to tenner da hun var rett over 4 mnd.
Propellll ♥ Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Sånn gjorde min også, han er nå litt over 4 mnd men fortsatt ingen tenner. Jeg går å venter hehe. Helsesøster her sa at de kan holde på sånn i mange måneder før det kommer noe.
abella Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror egentlig ikke at de klør i munnen. Munnen er det viktigste organet for å undersøke gjenstander, noe de gjerne begynner med når de er rundt 3 mnd. Fingrene kommer først, senere alle leker de får fatt i.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Det er veldig normalt. Svigermor var sikker på at hun skulle få tenner da hun var rundt 2.5 månedere da hun skulle tygge på alle fingre og siklet som bare det. Nå er hun 4.5 måneder og foreløpig ingen tenner i sikte. Men selvsagt, det er jo ikke umulig at det kan være det...
Tigerpote Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Jeg går og håper på at tennene lar vente på seg, men det er veldig bulkete og hardt i munnen hennes, det har det vært lenge. Hun her også gnager som besett på sine egne hender, våre hender, biteringer, leker eller annet hun måtte ha for hånden... Oi, 3 mnd, det var tidlig eelis! Går det bra å amme, eller biter han? Har hørt om at det i sjeldne tilfeller er noen som er født med tenner også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå