Gå til innhold

Ranveig R

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker du meg? Hun som skulle lære seg å strikke vet du. Jeg fulgte rådet ditt og begynte med ett sjal og det ble kjempe fint :))) Har også strikket fine trekantskjef til jentene i ull/silke, utrolig gode. Tuuuusen takk for tips og råd. Så nå tenkte jeg å prøve meg på noe annet, feks små luer. Noen tips på lette oppskrifter og/eller nybegynnerbøker om strikking??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så utruleg kjekt at du fekk det til! Sånne sjal er utruleg deilige :o)

Eg har kjøpt diverse hefter og oppskrifter rundt om kring, og funne ein del på nett (www.garnstudio.no og www.strikkeoppskrift.com er greie og for det meste gratis), men det eg har brukt meir enn noko anna er boka "Strikk til nøstebarn". Mange enkle og fine oppskrifter på gode kvardagsplagg, det er den boka som har gjort at eg kome meg frå nybegynnar til vidarekommen :o)

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2804148

Skrevet

Tusen takk :). Da er den bestilt, så får vi se hva jeg kan få til. Utrolig gøy er det i alle fall.

Skrevet

Koseleg å vere til hjelp! Har hatt så mykje glede av strikkinga at det berre er gøy å hjelpe andre i gang.

Kos deg med boka, eg elskar den! Og etter å ha gått igjennom ein del basicoppskrifter (som gir kjempefine resultat) har ein eit supert grunnlag for vidare utvikling og eksperimentering :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...