Gå til innhold

Tiger blir behandlet for sexavhengighet. Hvor går grensen mellom å være det og bare en ekstra kåt mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Sexavhengighet" er alltid greit å skylde på når man har vært litt ekstra kåt og utro

Skrevet

Forskjellen ligger i hvor my peng du har:-)

Skrevet

Er ikke de fleste menn sexavhengig.

Det er vel moralen som varierer fra mann til mann. Og den stiger ihvertfall ikke med lønna.

Skrevet

Når du begynne å ha sex med mennesker du ser du ikke er tiltrukket av, hverken fysisk eller mentalt, men likevel må knulle dem. Da vil jeg tro du er avhengig. Jeg er vel også veldig kåt og får ikke nok av mannen. Men det vil ikke si jeg tar alle menn med en kuk mellom beina;-)

Skrevet

etter hva jeghar sett på tv så går grnesen ved å være i rampelyset.. hehe

Veldig mange i de siste åra som har vært utro og inlagt for behandling av sex avhengighet etterpå.

Altså av "kjendiser".

Fint å ha noe å skylde på, så de kan prøve å snu det til at andre skal syntes synd på dem. Istede for å syntes de er en drittsekk

Skrevet

Så amerikansk og patetisk.

Dobbeltmoralens hjemland!

Glemmer ikke den salige guvernøren som vil gjøre horekjøp forbudt. Så var han DEN horelunden sjøl. Æsj!

Skrevet

Sexavhengighet er når du bor i USA og alle har rett til å mene noe om noe som kun angår deg selv, ektefellen og eventuelle elskere, ekstra kåt og med liten selvdisiplin er når du bor feks i Europa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...