Gjest MMJ Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Marit Bjørgen vinner visst... Jajja...
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Dette kan jo være din store sjangse! Kanskje han mister kontrollen! Eller enda bedre, du snapper den og zapper når det er mest "spennende"!
Gjest MMJ Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Han er (heldigvis) litt sterkere enn meg Så det hadde kun blitt for noen nanosekunder, så det gidder jeg ikke. Får trøste meg med dataen... OL er over, men nå er det noe ishockey... eller er det og OL??? Nei, ikke vet jeg.
Monajenten Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 De spiller ishockey i OL også ja:-P Her er vi begge OL-nerder, og jeg gikk til og med glipp av fruene på tirsdag fordi det var så spennende i OL, haha:-O
Gjest MMJ Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Nei, vet du hva, mulig det hadde blitt full kamp da, om det stod mellom fruene og OL, hehe Neida, en av oss måtte gått på "besøk" til noen, det er helt sikkert. Hiihiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå