Gå til innhold

Flere enn meg som har fått "mammarynken" og irriterer seg over det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i sitt stille sinn har vurdert botox?

Jeg står opp hver morgen og ser et ansikt som ser trøtt, surt og sint ut. Det virker inn på humøret.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Med mammarynken mener jeg "sinterynken" vertikalt mellom øyenbrynene. Kommer ofte av lite søvn + bekymring, men i det siste har jeg fått nok søvn, likevel nekter musklene å slippe taket.

Skrevet

kalles den mammarynken? Den har jeg hatt siden niende klasse på ungdomsskolen ;-))

Skrevet

Hvis du gjør noen grimaser, slår deg lett på kinnene, så ser deg i speile og tenker "Oh, jeg er så pen" mens du smiler så fint du klarer, så blir kanskje dagen litt bedre ;)

Litt dumt å psyke seg ned allerede ved morgenstellet, da kan dagen bli lang.

Skrevet

Moralsvar er overflødige. Jeg er ikke et ignorant naut.

Igjen: Noen andre som har denne rynken og irriterer seg over det? Evt. har gjort noe med det?

Skrevet

Vurderer du virkelig botox må jeg si at det ser helt latterlig ut når ansiktet blir helt mimikkfritt! Skjønner at du ikke vil se sint ut, men mye er vel gjort om øya og munnen smiler? Eller?

Jeg har ikke fått denne rynka, men jeg har derimot fått et "slitent" ansikt etter to kjappe svangerskap og to små unger hvor den ene er våken tidlig om morgenen og den andre er våken til seint på kveld:/ Skal det ikke synes litt at man har barn?

Skrevet

Beklager hvis du oppfattet det sånn. Jeg har også denne bekymringsrynken, men føler alltid at jeg ser bedre ut hvis jeg smiler.

Skrevet

Man behøver ikke å ha fått barn selv om man har denne rynken.

Ang. "mimikkfri": Per i dag er jeg jo mimikkfri i dette området enten jeg vil eller ikke - uten botox.

Musklene holder seg i spenn og lager sinterynke hele tiden, og den mimikken slipper jeg visst ikke unna. Altså: Jeg klarer ikke å se blid ut i den øvre delen av ansiktet. Det kaller jeg mimikkfri.

Da vil jeg heller velge en mimikk som ikke signaler grettenhet uansett hvor blid jeg er.

Skrevet

Er som regel de som lager et surt uttrykk som får denne rynken da.. Utrolig stygt.. Smil så får man smilerynker, mye finere :-)

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle det jeg.. men jeg tror jeg over natta (eller hvertfall i løpet av 1 år), har gått fra å være 24 til 50 :P

Hver gang jeg ser meg i speilet er det som at ørten rynker sitter fint plassert overalt i ansiktet og ler av meg =))

Men, jeg later som at det bare er meg selv det står på og blir fortsatt spurt om å vise legitimasjon til tider!

Bare jeg klarer å finne en måte å slippe stress-monsteret på (som jeg strengt talt ikke trenger å dra med meg hele tiden, har bare blitt en vane).

Har vært innom tanken på botox, men tviler på at jeg kommer til å gjennomføre det.

Synes de fleste som tar sånt ser helt forferdelig ut.

Så da får jeg vel heller leve med mitt mamma-fjes :)

Skrevet

ja, du kan tydeligvis litt av hvert om kroppen 23.01. Not.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...