:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 jeg er lei! hva skjer med all denne "vi"-inga? det er jo ikke givende i det hele tatt. faktisk mer morro med "få tilbake drømmehagen diskusjoner"
Mille** Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 *Heia Marit, heia Marit* ;oD Varer vel ei uke til sånn ca. )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 hehe... er det nå jeg skal spøre hvem marit er? en uke til ja.. flaks jeg har fått pensumbøker på lydbok. kanskje jeg skal lese kontunuelig i en uke...hehe
Gulosten™ Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Neste søndag (natt til mandag) er vel avslutningsseremonien
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 jeg tenker at likestillingen har gått for langt når så mange kvinner engasjerer seg i ol
Gjest MMJ Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Det er såååå kjedelig. Og får hodepine av den konstante JABBINGA, hehe Kan de ikke holde kjeften sin LITT av til liksom? ;o)
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Lenge nok?! Skjønner meg heller ikke på "vi"-ingen! Jeg løper da virkelig ikke rundt ute i skogen med pinner på beina, uforskammet stramme draker og snørret flaggrende! De eneste som har skjønt det er jo curling-folket. Henge bakpå en stein, de ser jo ikke annpusten ut engang! Cudos!
Gjest MMJ Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 PÅ LYDBOK!!!!!!!!!! Det må jeg sjekke opp i!!!!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2010 ja curling er det eneste bra med OL og buksene dems. gleder meg til min kommer! jeg blir den kuleste i osloby med den...hihih fatter meg ikke på denne vi-inga jeg heller. jeg føler ihvertfall ikke meg noe mer eller mindre glad for å være norsk om en person som er norsk går fort på ski (eller noe annet rart) hehe... sport man slipper og bevege seg i er tingen:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2010 på lydbok er fantastisk! nlb.no låner ut til folk som er blinde, synshemmede eller har dysleksi/lese og skrive vansker...hihi
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Å! Har du kjøpt deg en slik bukse?! *misunnelig* De er jo helt fantastiske!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2010 jepp de kommer plutselig i posten:D http://prostores1.visioncourse.com/servlet/loudmouthgolf_uk/Categories?category=Trousers+-+Regular er ikke det morro så vet ikke jeg
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Det er morro, definitivt. Men dyr morro. Hmm... Jeg vil også ha! Går vanligvis (nesten) bare i sort så en slik bukse på meg hadde vel vært dobbel-morro?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 19. februar 2010 ja det er definetivt dobbel morro! jeg går stort sett bare i taits og ullkjoler.. så jeg gleder meg til kontrasten disse boksene vil gi og dyr morro er det verd. tenk på alle de som alltid går i merkeklær. da kan vi bruke litt på humorklær
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Visst kan vi vel det! Humorklær er jo til mye større glede for alle en dumme merkeklær. Men jeg spanderte nett på meg en ny tattoo så må vel pent godta at mitt kosebudjett er tomt for en liten stund...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 19. februar 2010 det er i sånne tilfeller som det her man har krisepenger
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #19 Skrevet 19. februar 2010 Vi renet litt feil på permisjonsukene her så tar ut 4 uker perm uten lønn. Så der røk de krisepengene. Det er ikke alltid like gøy å være voksen og annsvarlig for sine egne handlinger!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #20 Skrevet 19. februar 2010 nei, det er hardt å være voksen. men sånn totalt sett så håper jeg at du har langt mer økonomisk frihet nå, selv med ansvar, en som barn... hehe du kan få låne buksa mi en dag
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #21 Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk for det Hehe.. Jo, mye mer frihet. Både økonomisk og på andre måter. Det å kunne spise sjokkomelken ut av glasset med skje er et lite høydepunkt i hverdagen, og noe jeg ikke fikk lov til "hjemme".
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #22 Skrevet 19. februar 2010 hehe... ja, eller grandiosa til lunsj også kan man rote
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #24 Skrevet 19. februar 2010 det ser ut til å være bre enighet om det i denne tråden:D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2010 #25 Skrevet 20. februar 2010 Det har vart for lenge allerede - kunne vært over når snowboard - halfpipe var ferdig. Det var det eneste som var morro. CURLING? Hva er det for no? Samboeren sitter og ser på det nå og jeg... Får så lyst til å slåå av den forbaskade tv`en. Heldigvis har han ikke lyd på, så jeg overlever. Sorry, men de buksene ser helt dumme ut.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå