Gå til innhold

Før man får barn vil vel alle helst ønske seg begge kjønn? (dersom man i det hele tatt ønsker barn da)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iallefall ønsket jeg meg både gutt og jente. Men når barna først kommer blir det selvsagt likegyldig hva man får, fordi man elsker dem uansett. Men før man får vil vel alle helst ha begge deler? Hvorfor skal det være tabu? Er ikke det naturlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo naturlig å ha en eller annen oppfatning og sammensetningen av familien før den kommer:) Men de fleste gravide er ganske tilpasningsdyktige og når de får beskjed om at barnet har det ene eller andre kjønnet så kunne man ikke tenke seg noe annet:) Sånn har det hvertfall vært for meg, og sånn har gravide vennninner beskrevet det. Det er jo litt trist for et barn om det blir født til en mor og far som ønsker seg det andre kjønnet etter å ha fått greie på hvilket kjønn som kommer denne gangen og da er det ganske naturlig at beskyttelsesinstinktene til andre mødre slår inn. Alle barn fortjener jo å være ønsket akkurat slik det er:)

Skrevet

Enig med deg!

Men hvilken søskenkombinasjon (fordeling av kjønn i fht yngst og eldst) synes dere er "best"? La oss si at det er 3 barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...