Gå til innhold

Noen her med sprut-orgasme? Jeg syns det er så flaut, men mannen min liker det...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, men aner ikke hvor vanlig der er.

Skrevet

Jeg spruter bare når jeg onanerer. Eller spruter og spruter, det flommer. har hørt at menn digger det, og skulle ønske det skjedde under samleie også. eneste ulempen er at det blir så satans vått at man i hvert fall må bytte laken og i verste fall få madrassen tørket.

Skrevet

eg spruter nesten alltid, og er litt lei av det da lakenet blir vått og ekkelt! Ikke alltid jeg kommer på å ta med en håndkle i spontane akter.

Mannfolk som skjønner at det er et tegn på en sinnsykt deilig orgasme, blir jo stolte - derfor liker de det. Da føler de at de har gjort jobben sin med glans ;-) Selv synes jeg det er deeeeeilig der og da. Mindre deilig etterpå når man må skifte laken før man kan legge seg igjen

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere tenkte første gang dere opplevde det? Ble det forvekslet med urin eller skjønte dere umiddelbart hva det var? Var det i voksen alder? Hva må stimuleres for å oppnå den type orgasme?

Hilsen nysjerrig

Skrevet

skjer med meg og.. og mannen min elsker det...

Husker første gangen jeg og min mann hadde sex, og jeg "sprutet"..

Var ekkelt første gangen for jeg trodde jeg hadde tisset på meg, aldri opplevd orgasme før jeg traff min nåværende ektemann som jeg har hatt i 14 år....

Skrevet

Spruter dere på både ute og innvendig orgasme eller bare en av de?

Dårlig ordlagt, men dere mener hva jeg forstår;)

Skrevet

Jeg hadde det innimellom (har ikke hatt sex på et år siden jeg er singel så ...) exen min syntes ihvertfall at det var helt herlig når jeg hadde det for da visste han at virkelig hadde gjort en god jobb ... hehe

Skrevet

Det er de beste orgasmene! Ha hatt det fra jeg var så ung at jeg husker ikke hvordan jeg reagerte første gangen..

Ikke noe spesiell stimuli - får det både med og uten penetrering!

Skrevet

når den væsken kommer ut.... står det i en sprut liksom eller bare renner det ut?

får dere det av oralsex?

hilsen nysgjerrig..hehe

Skrevet

Jeg får sprutorgasme. Det tok i underkant av fire år før jeg fikk orgasme for første gang med min samboer, og jeg har aldri fått før. Men når jeg først fikk, ble det sprutorgasme. Jeg syns det er skikkelig flaut så jeg vil ikke så ofte, men han syns det er skikkelig digg:-)

Skrevet

Jeg hadde det da jeg var "ung" (16-17).. og hadde sex med en av mine første kjærester.

Har ikke hatt det etter ham...

Hmm... hvorfor??

Hvordan kan jeg få det igjen?

Har masse sinnsykt deilige orgasmer - så det ligger ikke der heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...