Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #52 Skrevet 20. februar 2010 Skal si du kan å forhåndsdømme hvertfall.. "Nei, ho tisser ikke i dusjen, så ho er ikke noe å være sammen med"
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #53 Skrevet 20. februar 2010 Dere pripne, tenk så mye "tissebakterier" det er på toalettsetet og rundt toalettet. Regner med at dere ikke vasker verken dosetet før dere setter dere eller rumpe-lår-området før dere kler på dere. Og det som dere tråkker i når dere sitter på do vil bli dratt med rundt i huset med mindre dere vasker føtter eller skifter sokker etter toalettbesøk. Takker meg heller til å tisse i dusjen og spyle det vekk med såpe og vann.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #54 Skrevet 20. februar 2010 Nei jeg er mer sammen med de som ikke tar ironi.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #55 Skrevet 20. februar 2010 Bæsjer du i dusjen også? Hvis ikke, gjør du jo alt dette sjøl også, når du sitter på do.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #56 Skrevet 20. februar 2010 ALLE på hele planeten burde tisse i dusjen!!! Er dere klar over hvor mange billioner liter med drikkevann vi sløser når vi trekker opp doen?? Det er faktisk anbefalt å tisse i dusjen. Dere er med på å redde regnskogen når dere tisser i dusjen!! http://www.dagbladet.no/2009/08/06/nyheter/miljo/regnskog/reklame/skoger/7535112/ HAR DU IKKE BEGYNT MED DET NÅ, SÅ BEGYNN I DAG!! REDD REGNSKOGEN! TISS I DUSJEN, MENNESKE! Puh..det var godt å få sagt det. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3273573.ece siterer aftenposten: Hver eneste gang du trekker ned på toalettet, går det med 12 liter vann. Sparer du ett besøk om dagen, sparer du samtidig 4.380 liter vann i året, lyder budskapet i kampanjen Xixi no Bahno (tiss i dusjen). For dem som måtte være usikre på de mer hygieniske sidene ved praksisen, beroliges det med at 95 prosent av urinen uansett består av vann.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #57 Skrevet 20. februar 2010 tigerpote, alt vann du drikker er resirkulert, og har vært urinen til et menneske en eller annen gang. DEAL WITH IT. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #58 Skrevet 20. februar 2010 Tigerpote, dette diktet er til deg, klippet fra nettet. Recycled The glass of water you're about to drink Deserves a second thought, I think. For Avogadro, oceans and those you follow Are all involved in every swallow. The molecules of water in a single glass In number, at least five times, outclass The glasses of water in stream and sea, Or wherever else that water can be. The water in you is between and betwixt, And having traversed is thoroughly mixed, So someone quenching a future thirst Could easily drink what you drank first! The water you are about to taste No doubt represents a bit of waste From prehistoric beast and bird A notion you may find absurd. The fountain spraying in the park Could well spout bits of Joan of Arc, Or Adam, Eve, and all their kin; You'd be surprised where your drink has been! Just think! The water you cannot retain Will some day hence return as rain, Or be held as the purest dew. Though long ago it passed through you! Written by Verne N. Rockcastle ............................. Noe aa tenke over neste gang du kjoeper ei flaske vann paa butikken.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #59 Skrevet 20. februar 2010 Jeg tisser i alle fall i dusjen til tider, og har gjort det i alle år. Også på offentlige dusjer.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #60 Skrevet 20. februar 2010 Det er ikke verre å tisse i dusjen enn å tisse i dassen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #61 Skrevet 20. februar 2010 kun gjort det som gravid! merket ikke at jeg måtte på do når jeg hadde varmt vann over meg, så da var det bare å godta det... men aldri utenom graviditeten nei!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #62 Skrevet 20. februar 2010 If It's yellow let It mellow, if It's brown flush It down...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #63 Skrevet 20. februar 2010 Synes det er hesligere når folk harker og spytter i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #64 Skrevet 20. februar 2010 ..eller som eksen pleide; snyte snørr i dusjen.Ble kvalm hver gang jeg hørte han drev på med det der.
Molly Ringwald Skrevet 20. februar 2010 #65 Skrevet 20. februar 2010 Vet ikke hva som er vanlig, jeg. Personlig tisser jeg på doen før jeg dusjer. Urin er sterilt, ja, men med en gang det blir eksponert i friluft, blir det usterilt, altså ureint. Så tisserester i dusjen er ikke hygienisk. Og, ja, barn tisser i dusjen, og de er nemlig BARN.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #66 Skrevet 20. februar 2010 Tror ikke det er såå vanlig.. Men leste faktisk en spar-miljøet artikkel, der det sto at å tisse i dusjen va lurt, da sparte man visst en nedskylling i do. Jeg tisser aldri i dusjen, syns det er for rart, og får det ikke til heller..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #67 Skrevet 20. februar 2010 Urin er sterilt, når det kommer ut i luft er det rent, ikke urent. Men, har ikke tisset i dusjen. Kun i basseng, men det når jeg var barn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #68 Skrevet 20. februar 2010 Urin trenger ikke være sterilt, nei. Det kan være full av smitte. Så den der er feil. Men jeg vet at min dusj blir brukt av kun meg og mannen min, og jeg sprayer med bakteriedrepende spray i dusjen ofte. Og vannet man dusjer med tar seg av urinen som renner rett ned i røret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå