Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #26 Skrevet 19. februar 2010 gjorde det aldri før. ALDRI tenkte aldri engang på at det var mulig å gjøre noe så ekkelt. så kom kjæresten min med en sleive kommentar om å tisse idusjen, så dukket det opp her inne. jeg bare grøsset ved tanken, naiv som jeg var ble jeg sjokka. vel, nå tisser jeg hver gang jeg dusjer
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #28 Skrevet 19. februar 2010 Mine barn er 11 år og ruller absolutt ikke rundt i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #29 Skrevet 19. februar 2010 Hvis det er så vanlig som det kommer fram i denne tråden, lurer jeg på hvorfor folk "innrømte" det i hemmelighetstråden? En helt vanlig ting å gjøre, men best å holde det hemmelig...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #30 Skrevet 19. februar 2010 Ja, er praktisk hvis man først står der og må tisse! Tiss som er helt nytt er veldig rent!! Ikke noe farlig med det. Vasker seg jo etterpå, og alt blir skylt rett ned! Ho ho, mange artige svar! ;D
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #31 Skrevet 19. februar 2010 Nå er vel ikke alle barn 11 år,da.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #32 Skrevet 19. februar 2010 Jeg gjør det ikke. Kjenner det godt på lukta om noen har gjort det. :-/ Ekkelt å dusje etter en sånn en... En eller annen plass blir noe av det "oppbevart."
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #33 Skrevet 19. februar 2010 Mye uvitenhet her, ser jeg. Ja, det er vanlig å tisse i dusjen både for barn og voksne. Det er ikke uhygienisk, og det "oppbevares" ikke noe sted. Man skyller dusjen underveis, selvfølgelig.
Tigerpote Skrevet 19. februar 2010 #34 Skrevet 19. februar 2010 Æsj, det synes jeg er ekkelt! Kunne ikke falt meg inn. Kloakken er til for en grunn.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #36 Skrevet 19. februar 2010 Hehe, hvor tror du dusjvannet renner, tigerpote?
Tigerpote Skrevet 19. februar 2010 #37 Skrevet 19. februar 2010 Blir ikke dusjvannet resirkulert og puttet på sånne Imsdal-flasker da??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #38 Skrevet 19. februar 2010 Sjefskommentar, Tigerpote ;D Enig med deg i at dette er litt ekkelt. Ante seriøst ikke at så mange gjør det..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #39 Skrevet 19. februar 2010 Nøyaktig hva er ekkelt med det? Er det ekkelt at folk tisser ute i naturen også? Tisset i dusjen, vet dere hvor det forsvinner? Vet dere hvor rent urin er? Vet dere at alle barn tisser i dusjen? Og i badekaret? Og i bassenget? Hva synes dere om det? Vet dere at dere at det er enkelt å rengjøre dusjen? tror dere det medfører masse bakterier å tisse i dusjen?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #40 Skrevet 19. februar 2010 Det var da voldsomt.. Jeg syns det er ekkelt fordi det (uansett hvor reint det er) faktisk er kroppens avfall og mener det hører til i do. At barn gjør det er en ting, men syns fremdeles det er rart at voksne gjør det. Jeg er ikke noe badenymfe, så holder meg unna basseng, så de må bare tisse i vei for min del. Jeg syns det er ekkelt, du syns det er normalt. Ikke noe å bli så hissig over.. Vi er bare uenige, helt enkelt..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #41 Skrevet 19. februar 2010 Jeg gjør det nesten hver gang jeg dusjer, og jeg liker det, på en måte. Har hvertfall ikke tenkt å slutte. Ser ikke helt hvorfor dette skulle være uhygenisk, "sikter" rett på sluken og spyler godt rundt til jeg ser det er bare klart vann på gulvet, så vasker jeg meg etterpå, så da får jo dusjen en omgang med såpe. Er ikke sånn at jeg tisser over alle sjampoflaskene, dusjsvampene og i alle kroker som det ikke kommer så mye vann til. Tisset blir ikke "oppbevart" i dusjen, og det lukter ikke etterpå. Og forresten, dusjvannet ender i kloakken, sammen med alle andres tiss.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #42 Skrevet 19. februar 2010 Hissig? Hvor fikk du du det fra? Er relevante spørsmål oppført på rekke og rad synonymt med hissig?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #43 Skrevet 19. februar 2010 Mange spørsmål etter hverandre nesten uten "pustestopp" oppfatter jeg som litt hissig.. Beklager; my bad.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #44 Skrevet 19. februar 2010 Dere som tisser i dusjen... Gjør dere det når dere er på overnattingsbesøk hos andre også? Regner vel egentlig med siden det er så normalt...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #46 Skrevet 19. februar 2010 Ok... Må kanskje skrive lapp på badet mitt jeg da, om jeg helst ser at tissing skjer på do. Lært noe nytt i dag, jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #47 Skrevet 19. februar 2010 Gjør det. Men det hjelper nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #48 Skrevet 19. februar 2010 Ja faktisk.. Pass deg så ikke beina dine etser bort neste gang du dusjer. Hvis noen vil overnatte hos deg da. Du virker litt prippen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #49 Skrevet 19. februar 2010 Grøsser seriøst av tanken på at mennesker som ikke engang tilhører huset her kanskje står å tisser i dusjen. Men tydeligvis bare meg om det...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #50 Skrevet 19. februar 2010 Ja, når det gjelder tissing i dusjen, tar jeg gjerne på meg at jeg er prippen;) Nok av overnattingsgjeter her, kan være en ok person sjøl om en ikke tisser i dusjen;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå