Gå til innhold

Vanlig å tisse i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri gjort, men ser på hemmlighetstråden at det er mange som gjør det...

Er ikke det litt uhygensisk? Og hvorfor ikke tisse på do?

Bare lurer altså, ikke meninga å "disse" noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nekter å tro at det er vanlig. Har ikke de fleste dusjen og doen i samme rommet uansett? Skulle da ikke være noe problem å flytte seg om akutte behov melder seg... Jeg tenker også på det som litt uhygienisk....

Skrevet

Æsj! Kunne ikke falt meg inn!

Skrevet

Nei, tror ikke det er vanlig...

Kan ikke skjønne at det er verken behaglig eller tidbesparende...

Skrevet

Jeg har gjort det iblant. Hvorfor er det uhygieniskt? Dusjen er selvsagt på når man tisser så det bare blir skyllt rett ned ;)

Skrevet

Selv om dusjen er på så er jo alltid litt såperester osv i dusjen. Så hvis man tisser i dusjen vil jeg jo tro at blir liggende litt urinrester også.

Skrevet

He he.. Ja, det gjør jeg ganske ofte. *rødme* Da jeg fødte mistet jeg alt av følelser nedentil i noen måneder. Måtte gå i dusjen for å klare å tisse. Det er vel en "uvane" som har fulgt meg, for jeg får ofte akutt tissebehov når jeg er kommet i dusjen og da lar jeg det stå til.

Direkte uhygienisk er det vel ikke. Skyller jo godt i dusjen etterpå og jeg ligger sjelden og ruller på dusjgulvet og slikker i meg vann.

Skrevet

Er helt normalt. Var til og med oppfordring til det på vg for en stund tilbake. Sparer papir og da sparer vi regnskogen.

Ikke noe ekkelt i det.

Skrevet

Barn kan vel ligge og rulle rundt i dusjen innimellom...

Hmm, virkelig ikke hørt om dette før, men trives dere med det, så hver sin lyst :)

Skrevet

jeg tisser når jeg ligger i badekaret. Herlig!

Skrevet

Det har hendt. Når jeg har blitt akutt tissetrengt av det varme vannet... Gidder ikke å gå utav dusjen og fryse da! hehe... Men da jif'er jeg etterpå i såfall. Synes det er ekkelt. X'en min pleide å snørre seg i dusjen. Det var ekkelt det, med buser på gulvet som han mente han hadde skyllt ned, men som jeg nesten skled og knakk nakken på.

Skrevet

jeg har gjort det et par ganger, men da kun fordi jeg måtte så ekstremt tisse mens jeg sto i dusjen.

Jeg pleier å gå på do før jeg går i dusjen, så det har kun vært disse par gangene jeg har måttet gjøre det. Følte meg skikkelig ekkel der jeg sto!!

Skrevet

jeg gjør det nesten alltid. tror man får lyst til å tisse når vannet kommer. barn gjør det jo så vi voksne får vel samme trangen. synes ikke det e ruhygenisk i det hele tatt jeg. tisset går jo ned i sluket sammen med vannet. Tisser alltid i begynnelsen av dusjen.

Skrevet

jeg gjorde det et par ganger når jeg slet med urinveisinfeksjon. er nok ikke veldig hygienisk, men vi vasker dusjen en gang i uken, så gikk nok bra. Men doen er i samme rom, så like greit å gå på do liksom!

Skrevet

Men tisse er jo ikke det siste man gjör för man går ut av dusjen. Man tisser först og deretter vasker seg, så alt tiss blir skyllt bort med såpe, shampo og balsam ;)

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Et sluk er et sluk.

Skrevet

Jeg tisser alltid i dusjen. Holder meg gjerne til jeg kommer dit. :P Dusj og do er avskilt. Vasker dusjen en gang i uken da :)

Skrevet

Veldig vanlig. Og ikke så uhygienisk som enkelte her synes å tro. bran gjør det ofte, hvor ekkelt synes dere det er?

Å tisse i dusjen blir faktisk anbefalt fra flere hold. Og det er da pokker meg bare urin! Skylt bort med vann! Hva er dere så inderlig redde for?

Skrevet

Vil ikke si jeg er så inderlig redd for det, stiller meg bare litt undrende til det. Og ville nok ikke sammenlikna voksne og barns urin...

Lurer litt på hvilke hold dette er anbefalt fra?

Skrevet

hehe ler av denne tråden, vil bare minne på at urin er så rent at d kan drikkes hvis man ikke har tilgang på rent vann.... altså flere steder renere enn vannet i kranen...

Skrevet

Helt vanlig, både tisser , fiser, raper,spytter,blåser ut buser og snått:=),har jeg glemt noe da?

Skrevet

Mulig det, men man gjør det jo ikke...

Skrevet

På barsel blir det anbefalt etter at du har hatt kateter, eller hvor som helst på sykehuset. Beste fremgangsmåten for å få fram urinen på, er å tisse i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...