Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #26 Skrevet 19. februar 2010 jaaa, jeg har funnet han. han er en venn av mine venner som jeg da ble kjent med perfect! ;D
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #27 Skrevet 19. februar 2010 band camp, hoho, da vi var 17 og 20 :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #28 Skrevet 19. februar 2010 På nettby da jeg var 16. Til sommeren gifter vi oss.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #29 Skrevet 19. februar 2010 I leiligheta under min, etter å ha vært naboer i 7 år
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #31 Skrevet 19. februar 2010 Nå må jeg presisere at min drømmemann sikkert ikke er alle andres drømmemann, men vi har det utrolig fint sammen! Her var det han som fant meg, han hadde vært innom butikken hvor jeg hadde sommerjobb, og fallt helt for meg, sånn at han måtte innom to ganger til den dagen.. Jeg hadde ikke lagt merke til ham engang, da jeg var opptatt med å jobbe.. Men så møttes vi på en fest hos et felles vennepar, og det sa klikk. Jeg var 17, han 21. Vi møttes på en lørdag i august, og ni dager etterpå var vi et par, og har hengt sammen i tykt og tynt siden det. Han fyller snart 36, og jeg 32..
Fjelljenten Skrevet 19. februar 2010 #32 Skrevet 19. februar 2010 Fant min på irskepuben/Finnegans i Bergen :-)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 19. februar 2010 #34 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er ikke sikker på om jeg fant han eller om det var han som fant meg... Ihvertfall så var det på byn i beruset tilstand og vips så var vi hjemme hos han. Der var jeg da i 3 dager i strekk Nå har vi vært sammen i snart 4 år og våres første sønn er på vei Like forelsket og betatt av han enda. sukk...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 20. februar 2010 #35 Skrevet 20. februar 2010 på bygdedans. da jeg var 16 år .. han er nesten 7 år eldre enn meg... Vi har gått på samme skole og er fra samme plass, alle kjenner alle her... Artige er at jeg alltid har sagt jeg ikke skulle finne noen fra samme plass eller få barn før jeg var 25 år... Nå har vi holdt sammen i 14 år, gift i 7 av dem og venter barn nr 4... og er lykkelige sammen... kunne ikke tenkt meg noen andre )
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #36 Skrevet 20. februar 2010 Drømmemannen min møtte jeg på fest!! Han var ikke mye drømmemann i begynnelsen da..hehe. Møtte han, fullstendig klikk, og jeg hørte ikke noe fra han på 3 uker.. Visste jo ikke det jeg at han måtte bare gjøre det slutt med dama si først! Haha! Fikk litt dårlig samvittighet etterpå, men men. Jeg visste jo ingenting! Han er snill, morsom, råsexy, får meg til å føle meg som verdens vakreste! Lager middag...innimellom.. finnes ikke nevenyttig, spiller masse på xbox'en sin, elsker å sove lenge... Men han er perfekt for meg Vi har nå overlevd gjennom mye dritt, bl.a. begge er arbeidsledige i dag, han har jobbet borte i over ett år til sammen (på de få årene vi har vært sammen), psykiske knekker, familieproblemer..dødsfall..barnløshet... Men vi er fremdeles like forelsket, og samme hvor sur og irritert jeg kan klare å bli på han, så elsker jeg han til den dagen jeg dør. Han er Mannen for meg. Uten tvil. Men møtte ikke han før jeg var skikkelig møkklei menn, og ville være singel...hehe.. Så klart! Min teori? Er du for "desperat" eller kall det "villig", så tror jeg en overser de som er noe.. for en hopper på noen andre i steden for. Derfor. Ta din tid! Ikke stress! For han dukker opp hos deg også
Hellobaby Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #37 Skrevet 20. februar 2010 Fjelljenten: Finnegan's var min stampub da jeg var student i Bergen! Savner den! Fant ikke drømmemannen der, siden jeg var sammen med drømmemannen da! :-)
Hellobaby Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #38 Skrevet 20. februar 2010 Så koselig å lese historiene deres! Det fineste jeg vet, er når dere sier at dere er like forelska mange år og flere barn senere. Det er mitt mål - jeg er kjærlighetsjunkie de luxe, og må ha masse hverdagsromantikk i et forhold! Har i grunnen fått oppleve det altså, men det har vært andre grunner til at det ikke har fungert dessverre... Har vel vært litt naiv, og falt for feil menn som egentlig ikke har kunnet tilby meg så mye! Er ikke på utkikk nå - har ikke tid da jeg er alenemor med to små! Men vil være forberedt den dagen det skjer ;-) Har ikke tid til å engansjere med noe på fritiden, siden jeg ikke har noe fritid! Men fortsetter med utdannelsen min etter permisjonen.. Kanskje jeg møter en kjekk lege i praksisen jeg skal ha på sykehuset! Tihi! McDreeeeeaaaaaamy.... :-) *sukk*
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #41 Skrevet 20. februar 2010 Jepp, slutt å leit, de er da de kommer. En annen ting: forvent det beste!
Ronja&Odin Skrevet 20. februar 2010 #42 Skrevet 20. februar 2010 han bor her hos meg, så du kan bare slutte og lete=) han er min, og du får ikke låne han engang...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #44 Skrevet 20. februar 2010 min drømmemann fant jeg i Røde Kors for 10 år siden. Og jeg er enda like forelsket, om ikke mer!! Han er alt av hva du beskriver, unntatt matlagingen :-) Men i tillegg er han engasjert og utrolog flink i alt han gjør!! Røde Kors er visst et kjærlighetsbyrå uten like, utrolig mange i vår organisasjon som finner hverandre og lever lykkelig alle sine dager.. :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. februar 2010 #45 Skrevet 20. februar 2010 Hihi, litt av ei lista han mann din må være ) Men e jo bra da! Fant mann min på videregående Første året og 15 år gammel
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #46 Skrevet 20. februar 2010 jeg lette ikke, og hadde ingen kriterier eller forventninger, han dukket opp tilfeldig på en filmkveld til ei venninne. det er 4 år siden, nå har vi har en datter på 1,5 år. jeg tror ingen er perfekte, og det er viktig å akseptere at vi er i forandring og ikke minst at kvinner og menn er forskjellige. Han er drømmemannen i mine øyne, selv om vi kan bli oppgitt og irritert på hverande i situasjoner, løser vi det godt i lag, og vi er begge ærlige og kjærlige noe som jeg mener er det viktigste i et parforhold lykke til.. han dukker nok opp skal du se
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #49 Skrevet 20. februar 2010 The boy next door han fyller kanskje ikke alle de kriteriene du nevner, men han er drømmemannen min uansett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå