*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Går for gull nå - fantastisk!!!!:-))))) ikke ille å se på heller, gitt;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 hvem er axel og hva har han vunnet i? danskene tapte curlingen over kineserne, men det er det ingen som bryr seg om. rare dere er!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Ja, vi elsker dette landet!!:-))) Han virker så "likænes" som vi sier her. Sympatisk og jordnær.. Og morsom:) ( Og kjekk, he he)
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2010 He, he - ja, det kan du si;-D
Spanskeflua Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Helt vanvittig!!!!!! Han hadde definitivt hadd sjangs på meg hehe;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 hehe... jeg føler at du ikke tar meg seriøst en gang... hehe men du skal vel se på curling i klovnebukser senere i kveld? jeg har kjøpt sånn bukse. håper den kommer snart! jeg lurer fremdeles på hva vi vant gull i...hehe
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2010 Haha -seriøst?:-) Super-G! Mannen er jo en GUD!;-) Curling er jo verdt å se på bare pga buksene, he he - sikkert et lurt triks for å få flere seere det;-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 seriøst, det står over alt at axel har fått gull men ikke i hva (jeg kunne godt inn på vg men dette er morsomere). hva er super-g? føler at det er hull i allmenkunnskapen nå altså. hehe.. de buksene er det kuleste som har vært på mote siden jeg gikk med månesko med pels i 2002 (før alle andre gjorde det) curling og snuker er eneste formen for sport det er verd å se
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 19. februar 2010 Type utfor:-) Da tettet du et betydelig hull i allmennkunnskapen i kveld, he he;-) Du er tidlig ute på motefronten, skjønner jeg:-D Snuker..? Nå er det du som må allmennkunnskapsinformere meg her;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 snuker er litt som billiard det har tilsvarende bord men ballene ligger litt andeles. veldig morro jeg føler meg ekstemt utenfor. fins jo ikke samtaler jeg kan være en del av. til og med skolefag som sosiologi og psykolog snakker om OL om dagen...
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 19. februar 2010 Ok, da lærte jeg meg noe nytt i kveld også;-) ja, nå om dagene er det ikke så mye annet enn OL-snakk virker det som:-)
Lillesnuppis Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Å han ble ikke mindre rå etter han tok gull i dag da :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå