Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Tja, jeg ser jo for meg at det må være lov, men selv hadde jeg aldri tatt med min 3 åring, pga jeg vet ikke om han hadde klart å sitte i ro så lenge..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Det kommer litt an på hvilken type film det er. Men jeg tviler på at en 3-åring vil få det helt store utbyttet av å se en film beregnet på barn fra 7år og oppover
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 4 åringen vår har vært masse på kino, hu var 3 første gangen hu var på kino. Husker ikke hva slags film vi så første gangen. Men vi har blandt annet sett Knerten, Alvin og gjengen 2 og Pelle Politibil. Hu likte best Pelle Politibil, og den passet nok best for henne. Snart skal vi se Prinsessa og frosken
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Tenker på Prinsessen og frosken. Hun liker prinsesser, og er flink til å sitte rolig lenge. Har sett Knerten før. Den likte hun. Kan de nekte oss å komme inn på filmen? Hi
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Høres ut som en grei film det der 21:42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå