Nutta25 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Prinsen har alltid brukt DR Brown flaskene,men siden jeg ikke har fått kjøpt flere tuter til de enda så har vi brukt Avent i noen dager..Men fyttikatta for noe bråk den flaska lager da.Surkler og piper..Hver gang prinsen begynnte å falle til ro ved flaska så surkla og bråka den så han skvatt til!!! Er det noe jeg gjør feil eller? Ha dratt tuten ordentlig opp og skrudd til bra.. Noen andre som syns det samme?!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Vi bruker også avent flaskene. Har noen gamle og noen nye. Hva har du? De nye vi har "bråker" ikke sånn som de gamle syns jeg. De nye flaskene har en løs ring som settes oppå før man skrur på smokken.
Nutta25 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Okey,da har jeg gamle jeg da tydeligvis..Ingen ring her ihvertfall!
Nangiliama Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Åh? Jeg har kjøpt nye - sånner som er litt svakt gule.. Har ingen ekstra ring de..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 De jeg har er de store, og de er det ringer på. Har du de små kanskje? Vet ikke om de har ringer:-)
NostraStoria Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 De som selges på f.eks Rema1000 som er hvitaktig plastikk selges med en ekstra ring på. Tror ikke det har noe å si på lyd etc. Hvis du holder flasken i riktig vinkel så kommer det ikke så mye luft, altså det kommer heller ikke så mye lyd. Holder du den for flatt f.eks vil det komme mindre melk og mer luft i tuten. Jeg bruker bare Avent og kjenner ikke til noe problem med "bråkete" flasker.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Jeg vet at de uten den ringen bråker mer. Har brukt de lenge nå, og slik er det hver eneste gang. Kan ikke holde de flaskene feil hver gang....????
NostraStoria Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Hehe, nei du gjør nok ikke det. Jeg har begge typer flasker, men har ikke det bråke problemet, så var nok for å prøve å forstå hvorfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå