mamma med en i magen Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg skal føde om ikke alt for lenge håper jeg.. hihi Men lurer da på om alle som skal ha baby i Mars kjøper vognposer?? Og eventuelt hvor sytes det er så mange dyre... Har ordnet vogna med saueskinn og har jo god varm dyne og Oldemor har laget baby teppe i ull... Hmmm, viste ikke om jeg trengte det liksom.. Noen med noe forslag??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Om du trenger det nå i mars kommer ann på hvor du bor. Men du vil jo trenge det til neste vinter og vinteren etter der igjen. Jeg har brukt vinterposer helt frem til de er 3 år og har sluttet med dag sovingen( på den kalde årstidene). Har hatt flere poser. Den som er brukt mest er en voksipose jeg kjøpte brukt på finn til 500 kr. Den brukes nå for 5 vinteren og skal enda brukse neste år(til to unger). En av de beste innvesteringene jeg har gjort.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 jeg har voksi urban eller hva den heter. kjempe fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Har også voksipose. Har den eldgamle sorten, uten hull til seler ol. Var vel min bror på 21 år den ble kjøpt til. Kjempefornøyd med den, har brukt den (har bare vinterdyne) fra september til mai/juni i tilsammen 6 år, 3 år til hvert barn. Om du trenger pose i mars spørs vel hvor du bor. Og skal du kun bruke vogn? Vi har vært på scooter tur, og da hatt voksiposen liggende i sleden, og ungene sovet godt der(når den har stått i ro) og også brukt den i pulk. Også om du har slik spark-muffe eller hva det nå heter er det sikkert greit å ha en pose i. Men for all del, du skal nok ikke ha ungen hverken i pulk eller på spark første vinteren, men det kommer vel flere vintere? Og flere barn? Voksiposen er jo veldig praktisk (om man er borte) å bruke som stelleunderlag, leketeppe ol siden den kan brettes helt ut. Er også lett å ta av trekket å vaske. (nå vet jeg ingenting om hvordan andre poser er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå