Gå til innhold

Sann historie fra Telemark...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gjeng med gutter var på vei til "byen", rimelig beruset.

De satt i taxien da de så noen høyballer som lå ved veien som det var skrevet bokstaver på og hvor det stod; HESTEFOR RING 99999999.

De bestemte seg for å stoppe taxien og stokke litt om på bokstavene. Brukte rimelig lang tid, for det var rimelig tunge høyballer:)

De endte opp med: HOREFEST RING 9999999...

Dette endte jo da opp med en rimelig frustrert og forbanna bonde og det ble en sak i lokalavisa....

HAHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags humur har du da annie? Intelektuell humor? Gu så kjeeeedelig...

Skrevet

Hehe, syntes faktisk det var litt vittig jeg. Ler ikke så jeg griner (jfr annet innlegg her) men humret litt:)

Skrevet

veldig morsomt å henge ut kvinner som er nødt til å selge kroppen sin for livets opphold.......

Skrevet

Hmmm, var vel ikke direkte uthenging av prostituerte vel?

Mer uthenging av bonden...

Jøsses..!

Skrevet

Passer bra med inntrykket jeg har av folk fra Telemark - rimelig enkle sjeler.

Skrevet

Nå er jeg fra Buskerud, men jeg syntes det var morsomt, og vitnet om oppfinnsomhet av de involverte. Litt mer typisk dib han bonden, tenkte jeg, da.

Skrevet

hahaha :-D en har ikke mere moro enn en lager sjøl - ble sikkert en bra fest :-)

Skrevet

Haha ja for den historien tenker jeg er sann! Dere er klar over at rundballer veier minimum 200kg stykket??? Gjerne 400-500kg dersom det er vått for!

Skrevet

Jeg er fra Telemark og her er det ofte annonser på høyballene, men hvis denne historien er sann så er jeg imponert siden bøndene plasserer høyballer med traktorer pga vekten.

Kreativt hadde det jo vært, men det må ha vært ekstremt mange menn i den taxen, selv om det kanskje var en maxi-taxi ;)

Skrevet

Skjønte ikke poenget med at de satt i en drosje i Telemark!

Men ellers var det morsomt.

Skrevet

Ikke akkurat heltene fra Telemark:-)

Skrevet

hehe, vittig!! syns jeg ser dem dytter å stokker rundballer...tro hva taxiregninga ble på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...