Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg drømte at jeg var gravid med en jente noen dager før jeg testet positivt med datteren min,. Hadde prøvd å bli gravid i 8 mnd, aldri drømt det før som jeg kunne huske.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 jeg gjorde det. Og det stemte.. Men drømte det når jeg hadde en liten anelse... det som nesten er creepy er at jeg drømte vennina mi var gravid, ett par mnd før det viste seg å stemme.. Vet ikke hvor langt hun var på vei, eller om hun i det hele tatt viste det selv når jeg drømte det, men husker den drømmen som skikkelig ekkel av en eller annen rar grunn. La meg også legge til at det var ingen grunn å tro at hun var det heller.
brooklyn Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 nei men min svigerinne gjør. Hun drømmer om at jeg er gravid, forteller det til alle, hva hun har drømt, spør mannen min, som benekter, siden jeg da er ca 6 uker på vei, føyser det vekk og sier "jeg kjenner lusa på gangen" (eller noe i den dur). ..og der sitter jeg. kjempegravid. Hun har drømt om det hver eneste gang, bortsett fra den siste nå. Dette er den 6 gangen jeg er gravid og hun har ringt og mast rundt uke 6-7 de første 5 gangene.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Ja, jeg drømte det før jeg testet positivt. Men når skal det sies at jeg lurte på om jeg var det, og hadde tenkt på det i noen dager.
stjertløvetann Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jeg testa først da gubben kom 5 dager etter ikm og sa "inatt drømte jeg at du var gravid", og det stemte det gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå