Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 kristinemossing.blogg.no (aner ikke hvorfor, dame er jo blåst men ung mor og det er jeg og) linni.blogg.no (samme grunnen men hun er i grunn ganske søt og jeg innrømmer at jeg har tatt litt feil av henne) idawullf.com (rett fra hjertet, uhøytidelig og morsomt) livingdoll.blogg.no (elsker mote samt flink til å skrive) emmelines.blogspot.com (skriver morsomt) victoriaserine.blogg.no (litt morsom blogg av en dame med altfor svææære pupper)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 virrvarr og a curly life, for å nevne et par intelligente.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Det meste bortsett fra mammablogger og hjernedøde rosabloggere
Himmel og hav Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 enjoyingthesmallthings.blogspot.com hjerteskatter.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jeg leser også enjoyingthesmallthings.blogspot.com hjerteskatter.blogspot.com og så http://www.plommas.blogspot.com/
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 var inne på hjerteskatter bloggen. og felte selvfølgelig noen tårer. håper aldri jeg opplever det og miste et barn,det må være helt forferdelig. heldigvis vet man ikke åssen livet er i framtiden. det får en virkelig til og sette pris på det enn har her i livet når man leser om noen som har opplevd noe sånt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå