Gå til innhold

får fremdeles ikke møte barna hans etter at vi har vært sammen i over et år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge godt voksne med til sammen tre tenåringsbarn (ungdomsskolealder) fra tidligere. Vi har begge 50/50 samvær.

På min kant er problemet datteren som ikke VIL møte mammas kjæreste. Lojal mot sin far som dessverre har reagert kraftig og negativt på det at jeg er i et nytt forhold. Jeg kan ikke tvinge henne. Respekterer følelsene hennes, men håper hun er klar snart. Det er vanskelig å holde de to menneskene man er mest glad i her i verden helt fra hverandre.

Jeg har foreslått at vi kanskje kan begynne med at jeg får treffe hans to barn. Ingen av dem har problemer med at pappa har kjæreste. Moren deres gikk inn i et nytt forhold rett etter bruddet og han har hatt kjæreste tidligere som barna fikk møte. Det er vanskelig å treffes kun de få frihelgene det klaffer at begge er barnefri. Kan gå uker mellom hvert møte.

Jeg ønsker å bli inkludert i hans liv. Bli behandlet som en kjæreste og ikke elskerinne. Vi har ingen planer om å flytte sammen. Men ønsker meg etterhvert noen hverdager også. At vi kan treffes selv om barna hans er hos ham.

Han sier han er lei seg for at jeg føler meg avvist og opplever holdningen hans sårende, men at han trenger mer tid. Jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke dette. Hvor seriøs er han? Er ikke et år veldig lenge? Forlanger jeg for mye?

Vi har det helt fantastisk når vi er sammen. Men begynner å bli usikker på hvor klokt det er å innvestere så mye følelser i et forhold som tilsynelatende ikke går noe sted.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje han er usikker på deg siden han ikke får møte datteren din? Kan ikke skjønne at du virkelig stiller spm ved hans seriøsitet når dere faktisk har det helt likt.

Skrevet

Vel, det er ikke helt likt....

På min kant er det ikke jeg som holder igjen. Hadde det vært opp til meg, hadde de møttes for lenge siden.

I forhold til hans familiesituasjon er det han selv som holder igjen.

Det er han som vil vente.

HI

Skrevet

Jeg har ikke så veldig mye erfaring. Men, jeg tror at mannen din er sikker på forholdet deres om jeg kan bruke det ordet. Det jeg kan tenke meg han kanskje sliter med er at, som du sier så har han hatt tidligere forhold hvor de har truffet barna. Og de forholdene har tatt slutt. Han er nok redd for at de blir for mye inviolert i forholdet deres mellom. Han vil ikke miste deg. Har du snakket med han om akkurat det?. Som han selv sier så trenger han tid. Det at han sier det, trenger ikke å gå i en negativ retning. Du syns det er rart og merkelig at det er slik, men da syns jeg du kan snakke skikkkelig med han om akkurat det. Spørr han hvorfor han trenger tid på seg??

Skrevet

Er fortsatt glad i sin eks,og vil ikke at barna skal fortelle henne at han har kjæreste....

Skrevet

20.46

De har visst det hele tiden. Eksen er informert.

HI

Skrevet

Samme hvem det er som holder igjen av deg eller datteren din så får han likevel ikke møte barnet ditt. Så hvorfor skal han involvere sine barn? Hva skal han si til sine barn som kanskje samtidig vil møte ditt barn? At hun ikke vil møte verken han eller barna hans?

Hadde jeg vært din kjæreste hadde du heller ikke fått møte barna mine. Hadde blitt veldig usikker på seriøsiteten din.

Skrevet

Da blir det vel opp til deg hvor lenge du vil vente da. 10 år? Enig at ett år er lenge.

Skrevet

Jeg og min kjæreste har begge små barn. Jeg har mine mer hos meg enn han har sine hos seg. Vi ventet nesten 6.mnd før vi følte tiden var inne. Men da føltes det riktig at barna fikk møte ham. Ville kanskje tenkt det var på tide. Det må nesten være litt rart for ungene å vite at faren har en kjæreste hvis de ikke får møte deg etter så lang tid. Men dette er vanskelig å si noe om hva som er vanlig eller normalt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...