Gå til innhold

Barn i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar/tok dere med nyfødte på handlingstur, i matbutikken?

evt, er dere ikke redde for at barnet skal begynne å gråte å sånt pga mat/vondt i magen?

Lurer på om jeg skal ta med barnet i butikken, men vet ikke om jeg "tør"...

evt, hva bærer dere barnet i? bilstol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, måtte jo ha mat:-) Babyer sover jo som oftes veldig godt når de blir trillet. Hadde aldri noen problem med mine.

Skrevet

Hadde mine overalt jeg, hvor ellers skulle de være liksom..

Enten i vogn eller i bilstolen...

Det gikk kjempebra, skjer det en krise underveis så er det bare å stoppe ta en pause ordne problemmet og fortsette handlingen..

Dette går så bra så!!

Skrevet

Jeg handlet kun med barna når de var små.

Når de ble eldre så skjedde noen ganger at de slo seg totalt vrang i butikken, og det er et mareritt. Unngår det så godt det lar seg gjøre. Vi er to, så det går greit å handle etter jobb eller ettermiddagstid.

Skrevet

Jeg tok med meg babyen i butikken, så aldri noen grunn til å ikke gjøre det. De fleste har hørt ett barn skrike før, så de overlever det. Men har vel så og si aldri hatt ett barn som har skriki i butikken, det er så mye å se på, mye nye lyder osv så de har liggi og tittet om de har vært våkene.

Jeg jobber i butikk, og det er mange babyer som er der, og det er veldig sjeldent de gråter. Det er igrunn de større ungene som griner og lager styr. De som har fått egen vilje og absolutt skal ha den sjokoladen osv.

Har sett unger i bilstol, barnevogner, handlevogner med babystol. bæresjal, bæremeis osv.

Skrevet

Hadde ikke problem med å ta med meg min nyfødte ut nei. Passet på å reise mellom to amminger. Da sov han stort sett uforstyrret.

På korte turer, dvs kun matbutikken, lå han i bilstolen, eller i vogna om jeg trillet tur til butikken.

På første kjøpesenter tur var han 14 dager, og da lå han i vogna. Gikk helt fint det, han sov fra jeg dro hjemmefra og til jeg kom hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...