CB-BabyBoy Skrevet 19. februar 2010 #26 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er enebarn og kunne ikke tenkt meg noe annet. Når jeg en dag mister mine foreldre (bank i bordet), så er jeg ikke alene - jeg har mannen min og vennene mine. Og faktisk ville jeg søkt til mannen min uansett, ikke søsken - det er han som er min klippe i hverdagen. Han har forøvrig selv en bror, men han sier selv at det er jeg som kjenner han, jeg som vet hvilken medisin som hjelper (en lang og god klem!) og som støtter han uansett i tykt og tynt.
Gjest MMJ Skrevet 19. februar 2010 #27 Skrevet 19. februar 2010 Søsken selvfølgelig!!! Har 3 stk, kunne ønske vi var litt nærmere hverandre i alder!!
Lillesnuppis Skrevet 19. februar 2010 #28 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har en bror, men skulle ønske jeg hadde en storesøster eller lillesøster. Eller at broren min var jente.
soleia Skrevet 19. februar 2010 #29 Skrevet 19. februar 2010 heilt klart syskjen. Har ei veninne som er einebarn, og ho meiner det er egoistisk å planlegge å berre få eit barn (hennar ord, altså) Er jo ikkje alle som vert lykkeleg gift og får familie heller, og då står ein svært åleine i livet når foreldra vert gamle og fell frå. Eg håpar me kan få eit søsken til vesleguten vår.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #30 Skrevet 19. februar 2010 søsken. jeg tror ikke det går an å være for mange i en familie
gerd Skrevet 19. februar 2010 #31 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har tre og mener det er lite.... Jeg har alltid ønsket meg flere søsken ( har en) og derfor vil jeg gi mine barn mange søsken å dele sorger og gleder med.
ano`num *17.03.10* Skrevet 19. februar 2010 #32 Skrevet 19. februar 2010 Helt klart søsken! Vi har alltid vært tett. Både som barn og nå som vi er voksne. Barna våre er også tette, enda det er noe aldersforskjell på dem
lillepixie Skrevet 19. februar 2010 #33 Skrevet 19. februar 2010 Er veldig glad for å ha en god og trygg storesøster:)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 19. februar 2010 #34 Skrevet 19. februar 2010 Søsken..! Er 15 mnd og 3 dager mellom meg og lillesøsteren min, og vi var jo som mange andre ikke særlig gode venner bestandig når vi var små. Dette endret seg jo når vi ble eldre, og når vi gikk gravide samtidig ble vi enda mer knyttet til hverandre. Er 10 uker mellom barna våre, men jeg fikk 4 uker før termin, og hun en uke etter, så de har ligget ganske jevnt utviklingen, og de er nå verdens beste venner og utrolig avhengig av hverandre..! De er rett og slett som søstre..! I tillegg har jo jeg nå fått en liten gutt, det er 2 år og nesten 3 mnd mellom de, og håper de får stor glede av hverandre i årene fremover, og at mannen går med på å gi de enda et søsken. For jeg hadde aldri greid meg uten min kjære søster i allefall..! <3
Fjerteberte Skrevet 19. februar 2010 #35 Skrevet 19. februar 2010 Søsken- helt klart! Har en storebror som er 10 år eldre enn meg. Det er ikke å anbefale, vi kjenner knapt hverandre. Blir bare til at vi utveksler høflige fraser de gangene vi møtes =(
Joikaboll@ Skrevet 19. februar 2010 #36 Skrevet 19. februar 2010 Har en bror, og kunne tenkt meg at vi var flere, både i oppveksten og nå. Selv har jeg valgt å få 5 barn ;-)
Snuppa! Skrevet 20. februar 2010 #37 Skrevet 20. februar 2010 Ha søsken selvfølgelig Er så heldig å ha 2 brødre. Maste på foreldrene mine når jeg var liten om å få enda ett søsken,hihi.. Så da fikk jeg en katt:)
Tokatter_USA Skrevet 20. februar 2010 #38 Skrevet 20. februar 2010 Er veldig glad for søsteren min. Hvis det er én ting jeg er lei for her i livet, så er det at datteren vår ikke har søsken (mannens ønske). Men jeg har en venninne som aldri har likt broren sin, hun sier hun hater ham, og hun kan ikke forstå at folk er glade for å ha søsken. Men hun er nok ganske uvanlig.
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #40 Skrevet 20. februar 2010 Søsken. (Hadde du spurt da jeg var 14 hadde jeg svart enebarn ;-))
suseduse Skrevet 20. februar 2010 #41 Skrevet 20. februar 2010 Jeg ville definivt hatt søske, og gjerne en lillebror/søster!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. februar 2010 #42 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har søsken, og det er topp:-D Vi har kjempegod kontakt, og de er flotte onkler/tanter til lille:-D Mannen er ikke overlykkelig for søsteren sin.... broren hans går bra:-)
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #43 Skrevet 20. februar 2010 er enebarn, men skulle ønske jeg hadde søsken.
erteposen + 4 Skrevet 20. februar 2010 #48 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er en av syv søsken, og hadde vært fullstendig lost uten masebøttene. Ingen av oss har følt at foreldrene våre ikke gav oss nok oppmerksomhet, og vi har bare godt å si om hverandre (men ikke til hverandre:)
....mammatilto... :))) Skrevet 20. februar 2010 #49 Skrevet 20. februar 2010 søsken og jeg har en bror :-)
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #50 Skrevet 20. februar 2010 Er lillesøster og har aldri erfart å være alene, men uten tvil søsken. Det har gitt og gir fortsatt mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå