Gå til innhold

Noen som vil ta en titt på kommoden jeg har malet;) pimpa opp en svart hemnes kommode;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte ikke å få tak på hvordan kommoden ser ut i sin helhet, heller ikke fargen.

Skrevet

For en koselig blogg! :o)

Knallfin kommode.

Skrevet

lekker :o) Du har forøvrig en fantastisk fin blogg :o) flotte bilder og nydelige jenter :o)

Skrevet

nei,har ikke tatt bilde av hele,hehe,mangler knottene...dem kommer vel snart...men er den svarte lange hemnes kommoden fra IKEA...og fargen ISVANN...ikke alltid like lett å få fram tydelig på bilder hvordan fargen er kanskje..så var det litt små kjiipt lys å fortografere i idag...:)

Skrevet

Synes den var kjempefin :)

Og koselig blogg du har.

(Og du - bare ett lite tips: Når du setter roser i vann, bør du ta vekk alle bladene som er under vannkanten - da holder de seg bedre)

Skrevet

Tusen takk for blomstertips...suger til meg det jeg kan av det...da jeg ikke eier grønne fingre;)

Skrevet

Jeg ble mest imponert over bloggen. Så mange varme fine bilder! Det ser ut som du har öye for interiör og detaljer, ser ut som dere har det skikkelig koselig hos dere:)

Skrevet

Kjempefin blogg! Så fine bilder :D

Skrevet

For en nydelig blogg, virker som om dere har et lekkert hjem og du er en fantastisk dame! :-)

Skrevet

Kjempefin kommode og blogg!!

Kan jeg få spørre om en ting? De bokstavene til Emma som henger over sengen, hvor har du kjøpt de hen? (Jeg vil også ha sånne) :)

Skrevet

He Lykkelig med to søte små:) de er kjøpt på SIA....jeg bor nærme Sverige så kjøpte de i SIA foretningen på Nordby...de er ganske dyre, mener det var 85 per bokstav....så hvis man har en unge med kort navn hehe, behøver det jo ikke bli så dyrt;)

Skrevet

Wow! Nydelig kommode og fantastisk blogg! Lagt til på favoritter :)

Skrevet

tusen takk for hyggelig ord...er veldig fornøyd med den kommoden selv..;)

Skrevet

Utrolig koselig blogg! Så mange fine bilder, og kommoden var lekker :)

Forresten, de skålene (rosa og blå) på bildene, hvor har du kjøpt de?

Ser ut til at dere har et utrolig koselig hjem :)

Skrevet

hei:) de er kjøpt på en butikk som heter Dorothea...de blå med prikker er fra green gate,og det kan blant annet fåes hos linneashage.no...de rosa er fra danske ib laursen...mener jeg å huske....og finnes nok i mange små,og store interiørbutikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...