Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Har ett brodert babyteppe jeg vil så gjerne bruke til babyen min som straks kommer til verden, men problemet er at teppet lukter så innmari røyk! Kan ikke vaske det i vaskemaskin pga måten det er sydd på, og jeg har hengt det mye til lufting.. men lukten er der fortsatt. Har tenkt å legge det i bløt med milo, og henge det opp, men tviler på milo tar lukta... noen som har noe tips til hva som vil ta røyklukta?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Ville vasket det for hånd flere ganger, i kaldt/lunkent vann og med mildt håndvaskemiddel. og luftet mellom hver vask...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hvilken måte redet brodertpå? Jeg har brodert flere duker og de vasker jeg på finvask.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 er det brodert på? Skulle det stå.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Ville lagt det i vann med litt eddik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå