Gå til innhold

Gal, gal, gal, gal!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ingen mat i magen på over 20 timer, hostehelvete, hodehelvete og 200 ord igjen på å faktisk klare å skrive noe som er fornuftig, sånn for å redde meg i det hele tatt - mens jeg egentlig kunne trengt 600. Det er synd på meg synes jeg, synd på sånne som aldri kan gjøre ting i rimelig tid. Fryktelig synd, faktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang du reiser over sjøen og hjem anbefaler jeg deg å avlegge visitt hos Iceland, de har de beste tresekunderssuppene i verden. Da jeg hadde brainshake og kasta opp og var død ble jeg friskere av å spise en pose med Batchelor chicken & sweetcorn soup.

Gjest sug lut
Skrevet

Vafling er undervurdert. Vafling m referanser og et velplassert enlinjes sitat tar fort noen hundre. (Ja jeg veit at det ikke heter vafling på norsk. Men ordet er så bra.)

Skrevet

Forklar en datageek hva vafling er.. er det noe jeg kan ta i bruk?

Skrevet

Min hjerne sier kopiering, siden vaffelhjernet har to sider, men for all del, ikke ta meg seriøst.

Den siste bisetningen var kanskje overflødig.

Gjest sug lut
Skrevet

To waffle er å produsere masse vage ord som bare tilsynelatende har noe særlig for seg (men fyller tid og plass)... evt å unnvike det vesentlige for å slippe å si noe.

Skrevet

Foreslår da at skravlesiden ømdøpes til waffel-page. Masse ord uten mening.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Heh, ja, waffling er min spesialitet.

Dessuten har jeg levert for lenge siden nå, og har i mellomtiden klart å finne noe annet som kan plage meg mer.

Og endelig blitt varm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...