Vesle mor Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg går rundt hele tiden og fryser når det faktisk ikke er kaldt. Dette er utrolig slitsomt. Var å badet i varmt barnebasseng i dag sammen med sønnene mine. Og jeg stod der og frys nedi vannet. Enda vannet var opp til hode mitt.. Noen andre som har vært plaget av å fryse? Hva gjorde dere med det? Tenkte jeg kanskje skulle ha sjekket dette hos legen til mandagen. For nå klarer jeg ikke mer. Har nesten ikke følelse i fingrene mine...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har det sånn.. er 6+1, men har hatt det i 2-3 uker. Sambo sitter her og svetter og jeg vil fyre.. litt tragikomisk egentlig.. kronisk frysing faktisk.. Håpe det går bedre med oss etterhvert
Vesle mor Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Mannen min får sjokk når han kjenner på de iskalde hendene mine.. Men er dette normalt, eller mangler vi jern eller noe annet?
Rosa Mirabella Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg fryser også masse! Særlig på hendene, de er iskalde hele tiden. Jeg har lest at å fryse er veldig vanlig i første trimester..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er visst en helt vanlig "bivirkning" heldigvis
Toffefe Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Det er jeg glad for å høre. Jeg var redd det var noe galt med meg, fryser som dere andre beskriver. Men jeg fryser mest om kveldene! Har begynt å måle tempen, og det viser seg at jeg har lett forhøyet temp. om kveldene.
Nikki 75 Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 He he... Jeg frøs også noe inn i granskauen det første trimesteret. Nå er jeg i uke 37, og varmeovnen på magen holder meg konstant varm. Jeg går utenfor i shorts og t-skjorte i minusgrader, holder på å svette meg ihjel med vinduet på vidt gap og kun sommerdyne over meg om natten, og i det hele tatt........
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg var en istapp fram til 10. uke, er bedre nå. Samme med kvalmen heldigvis )
<3guttemamma<3 Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Titter innom fra 2tri:) jeg frøs også veldig mye i første trimester. i tide og utide, og det var jo ikke kaldt i følge tempmåleren. men det er helt normalt og veldig vanlig;) husker jeg postet et innlegg om det samme her inne for 2 mnder siden, og det var mange som fortalte meg at de også frøs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå