Gå til innhold

Herregud hva feiler det Carola. Ga kun en parfymeflaske til haiti fadderbarn som verken hadde mat eller klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

seher.no

Begynner for alvor å lure på hva hun har mellom ørene. Parfyme er hyggelig å få det men da må nesten primærbehovene være dekket først. Verdien av parfymeflasken er lik en halv årslønn på haiti.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heter det hverken eller verken?

Skrevet

Latterlig. Carola er på bærtur..

Skrevet

Er det sant? Å herregud, jeg har alltid visst at dama var helt brød, men dette tar kaka....

Skrevet

min søster jobbet på tusenfryd en sommer. carola kom til kiosken hennes akkuratt da hun hadde gått tom for det meste.. det var på vei, men ville ta noen minutter.. carola klikker i VINKEL og kjefter og smeller!! søsteren min blir selvfølgelig lei seg da det ikke var hennes skyld at hun hadde fått tildelt for lite varer...

men noen timer senere kommer hun tilbake og gir henne 3 autografer som "plaster på såret". hun kunne jo selge de eller noe:P haha!!

Skrevet

OMG, hva er det hun tenker med, dama er jo blåst. Alle skjønner vel at ett fattig barn ikke har bruk for godlukt.

Skrevet

Man kan skrive begge deler i disse dager...

Skrevet

Herregud, snakk om å være grunn som en sølepytt.

Stakkars unge..

Skrevet

Å himmel...håper dette er tull.

Skrevet

Og dere stoler fullt og helt på Se og HOR?

Som skriver artikler med press på objektet sitt om at enten så svarer du eller vi skriver det vi har allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...