Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 seher.no Begynner for alvor å lure på hva hun har mellom ørene. Parfyme er hyggelig å få det men da må nesten primærbehovene være dekket først. Verdien av parfymeflasken er lik en halv årslønn på haiti.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Er det sant? Å herregud, jeg har alltid visst at dama var helt brød, men dette tar kaka....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 min søster jobbet på tusenfryd en sommer. carola kom til kiosken hennes akkuratt da hun hadde gått tom for det meste.. det var på vei, men ville ta noen minutter.. carola klikker i VINKEL og kjefter og smeller!! søsteren min blir selvfølgelig lei seg da det ikke var hennes skyld at hun hadde fått tildelt for lite varer... men noen timer senere kommer hun tilbake og gir henne 3 autografer som "plaster på såret". hun kunne jo selge de eller noe:P haha!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 OMG, hva er det hun tenker med, dama er jo blåst. Alle skjønner vel at ett fattig barn ikke har bruk for godlukt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Man kan skrive begge deler i disse dager...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Herregud, snakk om å være grunn som en sølepytt. Stakkars unge..
Tante Blås Squaw Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Å himmel...håper dette er tull.
Dronningen! Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Og dere stoler fullt og helt på Se og HOR? Som skriver artikler med press på objektet sitt om at enten så svarer du eller vi skriver det vi har allikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå